نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس:
نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت می‌دهند و نمی‌گذارند عده‌ای فتنه‌گر، فرصت‌طلب و دخالت‌های بیگانگان کشور را از پای درآورد.
کد خبر: ۵۴۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین، روح‌الله بابایی‌‌صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آشوب‌های اخیر فتنه‌گران علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مردم شهیدپرور استان قزوین و انقلابی با حضور حداکثری در راهپیمایی محکومیت فتنه آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در قزوین بار دیگر نشان می‌دهند که همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان، منافقان، ضدانقلاب، معاندین و افرادی که در داخل و خارج آشوب برپا می‌کنند، می‌زنند.

وی ادامه داد: مردم قزوین با حضور خود در صحنه‌های راهپیمایی تجدیدپیمانی دوباره با ولایت و رهبری می‌بندند و با این حضور خود نشان می‌دهند که ملت ایران پشتیبان ولایت بوده و نمی‌گذارند دشمن یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.

نماینده مردم بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم استان امروز پاسخ محکمی به بر هم‌زنندگان نظم و امنیت می‌دهند و نمی‌گذارند عده‌ای فتنه‌گر، فرصت‌طلب و دخالت‌های بیگانگان کشور را از پای درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار