حسینی:
نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: منافقان برای اقدامات اخیر و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هزار میلیارد از سوی سعودی‌ها هزینه کردند اما ملت آگاه است و می‌داند که ریشه فتنه‌گری‌ها از غرب است.
کد خبر: ۵۴۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 08 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اتفاقات و اغتشاشات اخیر از سوی فتنه‌گران در برخی نقاط کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه ماهیت اقدامات اخیر فتنه‌گران کاملاً مشخص شد به همین دلیل ملت صف خود را از فتنه‌گران جدا کردند.

وی افزود: در جریان‌ها و اغتشاشات اخیر ضد انقلاب به تبعیت از طراحی که آمریکا و رژیم صهیونیستی با دلارهای آل سعود طرح‌ریزی کرد دست به فتنه‌گری زد که مردم از ماهیت آن آگاه و صف خود را از آنها جدا کردند.

نماینده سابق مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: منافقان برای اقدامات اخیر و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هزار میلیارد از سوی سعودی‌ها هزینه کردند اما ملت آگاه است و می‌داند که ریشه فتنه‌گری‌ها از غرب است. حسینی تصریح کرد: ملت ایران متوجه شد که افراد اغتشاش‌گر اعتراضی به مشکلات اقتصادی ندارند بلکه اصل نظام را نشانه گرفته و به دنبال به چالش کشیدن پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مردم قزوین همیشه در شرایط سختی که در هر برهه‌ای داشته‌اند، حامی انقلاب بوده و خود را فدای انقلاب کرده و حاضر نیستند انقلاب را فدای خواسته سعودی‌ها کنند که امروز هم چنین است.

حسینی تصریح کرد: انقلابی که امروز امنیت و عزتی چنین با عظمت به ما عطا کرده است به راحتی از دست نمی‌دهیم و مردم پشتیبان نظام و رهبری خواهند بود.

این نماینده سابق مجلس در پایان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی گریبان‌گیر مردم است به دولت توصیه کرد تا با حل مسائل و مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی و اشتغال مسیری را که در این شش سال طی کرده تغییر دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار