در 9 ماهه سال جاری صورت گرفت
مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: در طول 9 ماهه گذشته، 13 سفیر و کاردار و بیش از 30 هیأت تجاری از کشورهای خارجی از نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۴۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 08 January 2018

 حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: در راستای توسعه بازار و کمک به رونق تولید از ابتدای سال جاری تاکنون، 170 واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی جهت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی حمایت شده است.

وی ادامه داد: حضور در نمایشگاه تخصصی داخلی و خارجی با هدف معرفی فرصت‌های مناسب برای کسب و کارها، رونق بازارهای صادراتی، شناسایی بازار هدف، معرفی کالاها و خدمات جدید تولیدی شرکت‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی بسیاری از مشتریان بالقوه در مدتی کوتاه با صرف هزینه‌های مناسب و غیره از اساسی‌ترین دلایل حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: 141 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه داخلی و 29 نمایشگاه خارجی در کشورهای روسیه، آلمان، اکراین و عراق و افغانستان حضور یافته است.

خانپور در ادامه از احداث نمایشگاه دائمی تولید ملی و کالای ایرانی در شهرک صنعتی کاسپین با حضور بیش از 170 واحد تولیدی و صنعتی خبر داد و گفت: در طول 9 ماهه گذشته، 13 سفیر و کاردار و بیش از 30 هیأت تجاری از کشورهای خارجی از نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بازدید کردند.

این مسؤول از پرداخت سه میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی طی طول 9 ماهه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان، 50 درصد هزینه‌های حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه‌های خارجی را تا سقف 50 میلیون ریال در تشویق و جذب واحدهای صنعتی برای حضور در نمایشگاه و کمک به توسعه بازار و صادرات آن‌ها پرداخت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار