رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در آستانه چهلمین سالگرد قیام الهی ۱۹ دی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که یوم‌الله ۱۹ دی نقطه آغاز این قیام بود.
کد خبر: ۵۴۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 08 January 2018

به گزارش تابناک قم، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه بصیرت با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد قیام الهی 19 دی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که یوم‌الله 19 دی نقطه آغاز این قیام بود.

وی با بیان اینکه شناخت، عمل و عمل به هنگام از وظایفی بوده که در ذیل بصیرت قرار دارد، افزود: در کرمانشاه شاهد انجام این وظایف بودیم درحالی‌که برخی بعد از اتمام کارها به بازدید از آن مناطق رفتند، ملاک حال فعلی افراد است و فرد باید انقلابی باشد و انقلابی بماند و التزام عملی به اسلام داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: در سال 56 با هماهنگی مراجع تقلید دروس حوزه 18 دی تعطیل شد و با اجازه آنان در کوچه شهید بیگدلی تجمع و راهپیمایی کردند، رژیم پهلوی در این شرایط احساس خطر کرده و ادامه آنکه منجر به شهادت مردم و طلاب انقلابی در چهارراه شهدای قم می‌شود.

لطفی افزود: در سال 88 نیز شاهد حضور حماسی مردم در 9 دی بودیم که بسترسازی آن از شهر مقدس قم انجام شد، در آن موقعیت هم حمایت بی‌بدیل آیت‌الله نوری همدانی وجود داشت که ایشان در بالکن دفتر خود حاضر شده و به ایراد سخن پرداختند که به حماسه عظیم 9 دی منجر شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار