مدیرکل بنیاد شهید قزوین مطرح کرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: به 552 ایثارگر استان قزوین مشاوره تلفنی طی 9 ماه نخست سال جاری ارائه شد.
کد خبر: ۵۴۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور اظهار داشت: مرکز مشاوره این اداره‌کل در راستای رفع مشکلات و بهبود کیفیت زندگی خانواده‌های شاهد و ایثارگر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: مشاوران مجرب این مرکز در زمینه‌های شغلی و تحصیلی، زوج درمانی، مشاوره فردی و خانوادگی، شیوه‌های فرزندپروری، ازدواج، مذهبی، مشاوره کودک و نوجوان، خدمات روان‌شناختی و روان‌پزشکی، اختلالات یادگیری و تست‌های تخصصی پیش از ازدواج، مشاوره‌های لازم را به علاقمندان ارائه می‌دهند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: علاقمندان علاوه بر مراجعه حضوری به مرکز مشاوره می‌توانند به صورت تلفنی با مشاوران تماس حاصل کرده و با طرح مشکلات خود، مشاوره‌های لازم را دریافت کنند.

حقایق‌پور تصریح کرد: 552 ایثارگر استان قزوین در 679 جلسه طی تماس تلفنی با مرکز مشاوره بنیاد از خدمات مشاوره این مرکز طی 9 ماه نخست سال جاری بهره‌مند شدند.

این مسؤول افزود: این تماس‌ها، در مشاوره‌های شغلی، 38 نفر در 46 جلسه، ازدواج 83 نفر در 98 جلسه، خانواده 256 نفر در 314 جلسه، تحصیلی 49 نفر در 62 جلسه، روان‌درمانی 78 نفر در 96 جلسه و روان‌پزشکی 48 نفر در 63 جلسه بوده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین یادآور شد: بیشترین دلیل تماس‌گیرندگان با مرکز مشاوره بنیاد، موضوع خانواده بوده که مشاوران در جهت رفع مشکلات‌شان، مشاوره‌های لازم را ارائه کردند.

حقایق‌پور مطرح کرد: مرکز مشاوره اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین واقع در خیابان فلسطین روبه‌روی ورزشگاه شهید بابایی است و علاقمندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت 8:30 تا 13 و روزهای فرد بعد از ظهرها از ساعت 16 تا 20:30 مراجعه حضوری و یا با شماره تلفن 33360866 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار