سرپرست اجرايی سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين خبر داد
سرپرست اجرايی سازمان مديريت پسماند شهرداری قزوين خبر داد
کد خبر: ۵۴۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین، مجیدتقی صباغ‌ها اظهار داشت: در صورت بارش برف این سازمان با 6 دستگاه خودرو مکانیزه یخ‌زدا به همراه سایر ماشین‌های برف‌روبی به مناطق سه‌گانه و نواحی منفصل شهری خدمات ویژه ارائه می‌کند.

وی بیان کرد: هر یک از خودروهای مکانیزه یخ‌زدا در یکی از ایستگاه‌های شهر مستقر شده است و در صورت نیاز با ارائه خدمت به حوزه تحت پوشش در همان ایستگاه، به سایر مناطق نیز خدمات‌رسانی می‌شود.

این مسوول با اشاره به بکارگیری 32 دستگاه انواع خودرو سنگین، نیمه‌سنگین و سبک برای ارائه خدمات در زمان بارش برف و یخ بندان در شهر عنوان کرد: در صورت بارش برف علاوه بر این تعداد خودرو ، 450 نفر از کارگران شرکت‌های تحت پوشش این سازمان به صورت سنتی به بازگشایی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی تمام نقاط مختلف شهر می‌پردازند تا رفت و آمد مردم به آسانی و سهولت انجام شود و هیچ‌گونه خطری، مردم را تهدید نکند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه در سال گذشته 125 مخزن یخ زدا در نقاط مختلف شهر جانمایی و نصب شده بود، تصریح کرد: در سال جاری به این تعداد 25 مخزن دیگر نیز اضافه شده که در نقاط پرتردد و حادثه خیز جانمایی و نصب شده است.

صباغ‌ها تأکید کرد: با توجه اینکه خرید، جا‌نمایی و نصب هر یک از این مخازن هزینه قابل توجهی را برای شهرداری قزوین در پی دارد از شهروندان خواستاریم تا با حفظ و مراقبت بیش تر از این اموال عمومی این سازمان را در ارائه خدمات بهتر و بیش‌تر یاری کنند.

این مسؤول با اشاره به خرید یک هزار و 400 تن مواد یخ زدا تصریح کرد: در سال گذشته این سازمان بیش از 900 تن مواد یخ زدا خریداری کرده بود و امسال این رقم به یک هزار و 400 تن افزایش یافته است تا در مواقع ضرورت تمام نقاط مختلف شهر و مناطق منفصل شهری از این امکانات برخوردار و بهره‌مند شوند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تشریح کرد: به هنگام بارش برف و یخبندان، برف‌روبی و یخ زدایی خیابان‌های مرکزی و پرتردد، میدان‌ها و تقاطع غیرهمسطح در اولویت کاری سازمان است.

صباغ‌ها اضافه کرد: این سازمان آمادگی خود را برای تحویل مواد یخ‌زدا به مراکز آموزشی، درمانی، تجاری و اداری اعلام کرده است و متقاضیان این مراکز می‌توانند برای تحویل بسته‌های یخ زدا به ساختمان شماره دو این سازمان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب زمین ورزشی شقایق مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کارکنان اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین به هنگام بارش برف به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان است، گفت: شهروندان در صورت نیاز به خدمات می‌توانند با شماره تلفن 137 و یا 33327565 تماس حاصل کنند.

سرپرست اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از شهروندان تقاضا کرد تا در صورت آغاز بارش برف از پارک کردن خودروهای خود در خیابان‌های یک‌طرفه، ورودی کوچه ها و کوچه‌های کم عرض به طوری جدی خودداری کنند و ترجیحاً از وسائط نقلیه عمومی برای تردد شهر بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار