در حوزه هنری قزوین برگزار شد
در ادامه سلسله نشست‌های«سبک زندگی»، کلاس آموزشی تربیتی با عنوان«همه باهوشند» با حضور خانواده کارکنان حوزه هنری قزوین در این مرکز برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ 09 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، در ادامه سلسله نشست‌های«سبک زندگی»، کلاس آموزشی تربیتی با عنوان«همه باهوشند» با حضور خانواده کارکنان حوزه هنری قزوین در این مرکز برگزار شد.

در این جلسه مریم اصلانی مدیر مرکز آموزشی اندیشه ورزان به بیان نقش و اهمیت شناخت«هوش» در رشد و تربیت کودکان پرداخت و اظهار داشت: هوش ترکیبی از مهارت، استعداد و قابلیت است.

وی توانایی حل مسائل و تولید محصول، که حداقل در یک فرهنگ ارزشمند باشد را از دیگر تعاریف هوش برشمرد.

این مدرس دانشگاه افزود: برای سنجش تمام قابلیت‌ها و استعدادهای یک فرد، نباید تنها به بررسی ضریب هوشی آن‌ها پرداخت، چراکه انواع هوش‌های دیگر هم باید در نظر گرفته شود.

اصلانی گفت: همه انسان‌ها دارای هوش هستند و مهم‌تر آنکه تمام هوش‌های انسان قابلیت ارتقا تا پایان عمر را دارد.

این مدیر آموزشی در ادامه به بررسی هوش‌های هشتگانه شامل هوش تصویری – فضایی، هوش کلامی – زبانی، هوش منطقی – ریاضی، هوش اندامی- جنبشی، هوش موسیقیایی، هوش میان فردی، هوش درون فردی، هوش طبیعت‌گرا پرداخت.

در این نشست ضمن کار عملی به پرسش‌های حاضران پاسخ داده شد.

گفتنی است، مریم اصلانی دارای کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، مدرس دانشگاه، کارشناس صدا و سیما در حوزه امور تربیتی، پژوهشگر علوم تربیتی، متخصص شناسایی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، دارای رتبه برتر کشوری در جشنواره تدریس و ارزشیابی، مدیر و مؤسس اندیشه ورزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار