توسط حوزه بهداشت شهرستان قزوین صورت گرفت
معاون مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: حوزه بهداشت شهرستان قزوین، در 9 ماهه نخست سال جاری به تعداد 586 مورد شکایت اعلام شده به سامانه«190»، به موقع رسیدگی کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 09 January 2018

 مسلم میرزابابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به اینکه سامانه رسیدگی به شکایات مردمی «190» پل ارتباطی بازرسان بهداشت محیط و مردم است تا با رسیدگی به موقع و موثر به این شکایات، رضایت مندی شهروندان افزایش یابد، اظهار داشت: حوزه بهداشت شهرستان قزوین، در 9 ماهه نخست سال 1396 به تعداد 586 مورد شکایت اعلام شده به این سامانه، به موقع رسیدگی کرده است.

تعطیلی 9 واحد به خاطر شکایات مردم

محمدتقی سلیمانی، کارشناس مسوول بهداشت محیط شهرستان قزوین نیز در این رابطه گفت: بیشتر شکایات مردم در رابطه با رعایت نکردن بهداشت فردی و بهداشت مواد غذایی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی است که پس از دریافت شکایت، حداکثر ظرف مدت 72 ساعت رسیدگی شده و اقدام قانونی متناسب با نوع تخلف، اعمال شده است.

ایشان اظهار کرد که از ابتدای سال 1396 تعداد 9 واحد از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی در پی شکایات مردمی، به طور موقت پلمپ شده است.

سلیمانی، از مردم خواست، در نقش بازرس افتخاری بهداشت محیط، عمل کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، با سامانه 190 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار