کد خبر: ۵۵۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 10 January 2018
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 60 برنامه در زمینه‌های مذهبی، فرهنگی، هنری ، تفریحی، سرگرمی، تحلیلی و تبیینی برای اجرا در ایام الله دهه فجر سال جاری در این استان پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت آیین دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 21 کمیته برای برگزاری برنامه های ایام الله دهه فجر سال جاری در این استان تشکیل و فعال شده است.
وی افزود: این کمیته ها شامل ارتباطات و اطلاع رسانی، اصناف و بازاریان، هیأت های مذهبی و تشکل های دینی، ایثارگران، بسیج، دانشجویی، روستایی و عشایری، زنان و خانواده، طرح و برنامه، فرهنگیان و دانش آموزی، فرهنگی و هنری، فضاسازی و خدمات شهری، قرآن، کارگری و کارآفرینی، کودک و نوجوان، مراسم، مساجد، نهادها و سازمان ها، نیروهای مسلح، ورزش و جوانان و همیاری و تشکل های مردمی است.
رئیس ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شعار ایام الله دهه فجر سال جاری «سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی» است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پنج تا 11 بهمن سال جاری هفته استقبال از ایام الله دهه فجر بوده و اقدام هایی شامل تزئین، فضاسازی و برگزاری برنامه های تحلیلی، تبیینی و تبلیغی در طول این هفته در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.
وی ابراز داشت: موضوع سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 6 بهمن سال جاری در شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب در چهار دهه اخیر است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تعطیلی مدارس این استان در روزهای پنجشنبه «زنگ انقلاب» با 2 روز تأخیر و در ساعت 9:33 دقیقه صبح شنبه 14 بهمن به مناسبت گرامیداشت لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) به میهن در 12 بهمن سال 1357 در مدارس استان نواخته می‌شود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: آیین میهمانی لاله‌ها در قالب غبار روبی و عطرافشانی قبور شهدا عصر پنجشنبه 12 بهمن سال جاری و در نخستین روز از ایام الله دهه فجر سال جاری با حضور مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم این استان برگزار می‌شود.
وی افزود: حضور پرشور ملت ایران در تمامی عرصه‌ها از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از جمله راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر اعلام وفاداری آنان به نظام و انقلاب و تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا سبب عبور ایران از گردنه‌های دشوار شده است.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: قشرهای مختلف ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سال جاری نیز یک‌بار دیگر به طور گسترده به صحنه آمده و توطئه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.
12 تا 22 بهمن هر سال به مناسبت سرنگونی رژیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار