سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: هرگز درخصوص داوری صحبت نمی‌کنم و نخواهم داشت و اگر زمانی حین بازی اعتراض می‌کنم به این دلیل است که خون به سرم نمی‌رسد.
کد خبر: ۵۵۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 11 January 2018

 

ویسی: هرگز به داور اعتراض نمی‌کنم/جام حذفی را از دست نمی‌دهیم

عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پدیده اظهار کرد: به مردم خوزستان و تماشاگران‌مان که امروز سنگ تمام گذاشتند این برد را تبریک می‌گویم. این دیدار از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی دست ما بود و به گل رسیدیم.

وی ادامه داد: حریف نیمه دوم را بهتر شروع کرد که این موضوع طبیعی هم بود زیرا آن‌ها یک گل عقب و درصدد جبران آن بودند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: از تمام مسئولان تیم که در فصل نقل و انتقالات کمک کردند تا بتوانیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم تشکر می‌کنم. این افرادی که به ما اضافه شده‌اند می‌توانند کمک بزرگی به ما داشته باشند. امروز کلاه‌کج و شریفات بسیار در این برد به ما کمک کردند.

وی ادامه داد: ما دوراندیش هستیم و می‌خواهیم جام حذفی را از دست ندهیم همچنین ما محمد شریفی و یعقوب کریمی را هم به خدمت گرفتیم و توافقات نهایی با مهدی مومنی و دانیال ماهینی نیز صورت گرفته است.

ویسی درباره داوری نیز گفت: هیچ موقع به داوری اعتراض نداشتم و اگر در حین بازی اعتراضی کردم به این دلیل بودم که خون به سرم نمی‌رسد و طبیعی است. اما من بعد از بازی هرگز صحبتی درباره داوری نمی‌کنم و نخواهم داشت.

وی در پایان درباره این گفته مربی پدیده که 70 دقیقه بر بازی مسلط بودند و بعد از روی یک ریباند گل دریافت کردند، عنوان کرد: اینکه بعد از بازی این گونه بگوییم خیلی حرفه‌ای نیست. همه بازی را دیدند و درست است که از روی ریباند گل زدیم اما باید بدانیم که ریباند و پنالتی هم جزو بازی هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار