کد خبر: ۵۵۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 12 January 2018

تابناک / نماینده مردم آستارا گفت: دولت برای ایجاد اشتغال منابع کافی را در اختیار دارد و نیازی ندارد برای این موضوع اقدام به حذف یارانه‌ها کند.

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به پیشنهاد دولت در لایحه بودجه 97 برای حذف تعداد زیادی از یارانه ها گفت: حذف یارانه ها لاجرم باید اتفاق بیفتد؛ ولی در حال حاضر که مردم با مشکلات اقتصادی دست به یقه هستند این کار راهکار درستی به نظر نمی رسد.

وی افزود: شاید بهتر باشد حذف یارانه ها به زمانی در آینده موکول شود که وضعیت اقتصادی رو به بهبود برود و رشد اقتصادی نسبت به گذشته بیشتر شود.

نماینده مردم آستارا با اشاره به سخنان دولت مبنی بر ایجاد اشتغال از محل یارانه‌های حذف‌شده، تاکید کرد: دولت برای ایجاد اشتغال منابع دیگری در اختیار دارد و لزومی ندارد برای حل مشکل اشتغال به سراغ یارانه های مردم برود.

داداشی با اشاره به فساد اقتصادی موجود در کشور بیان کرد: در این رابطه هر سه قوه و در راس ماجرا قوه قضاییه باید ورود کنند و هیچ مسامحه‌ای نکنند. هیچ مدیری حق ندارد از مدیریت خود استفاده ابزاری کرده و برای خود و خانواده خود لابی کند.

وی اضافه کرد: دولت و مجلس نیز باید به وظیفه خود در مبارزه با فساد اقتصادی عمل کنند. مجلس عصاره ملت است و زمانی که نمایندگان در جلسات مجلس صحبت می کنند، باید زبان ملت باشند.

عضو کمیسیون اصل نود تصریح کرد: البته نظام اداری ما معیوب است و به همین دلیل فساد اقتصادی ممکن می شود. اگر مشکلات نظام اداری ما برطرف شود مدیران به راحتی نمی توانند قوانین را دور بزنند. در این صورت با مشکل فساد اقتصادی می توان مقابله کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار