استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه‌ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آن‌ها حرکت کنیم.
کد خبر: ۵۵۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جمع ساکنین شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در سخنانی اظهار کرد: ۲۲ دی‌ماه سالروز تأسیس شورای انقلاب به‌فرمان حضرت امام خمینی در سال ۵۷ است و تشکیل این شورا به مفهوم پایان رژیم شاهنشاهی پهلوی بود به‌گونه‌ای که ۴ روز پس‌ازآن شاه از ایران فرار کرد.

وی افزود: در بین انقلابات دنیا، انقلاب اسلامی مردمی‌ترین انقلابی بود که می‌توان از آن یاد کرد چراکه تنها انقلابی بود که همه اقشار و گروه‌های مختلف مردم در شکل‌گیری آن نقش داشتند.

استاندار قزوین تصریح کرد: همان‌گونه که عموم مردم در تأسیس انقلاب سهم دارند در حفظ و حراست از آن در دوره‌ها و مقاطع مختلف نقش داشته و همه سختی‌ها و تحریم‌ها را تحمل کرده‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: حوادث اخیر هم نشان داد که مردم علی‌رغم انتقادات، گلایه‌ها، مطالبات اقتصادی و اجتماعی به حقی که دارند، پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و هوشیاری و رفتار مدبرانه خود رانشان دادند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اصلی که می‌تواند ملت را در مقابل دشمنان تجهیز کند، وحدت و باهم بودن است.

زاهدی عنوان کرد: تفاوت فکر، سلیقه و گرایش سیاسی در هر جامعه‌ای وجود دارد و امری طبیعی و خدادادی است اما مشترکات زیادی هم داریم که باید حول محور آن‌ها حرکت کنیم.

وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات بخش محمدیه عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان خیریه تخصصی و فوق تخصصی ۱۶۰ تختخوابی سجادیه به‌زودی در شهر محمدیه آغاز خواهد شد و علاوه بر آن مسائل و مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی مرتفع خواهد شد.

استاندار قزوین افزود: ارتقای بخش محمدیه به شهرستان از مطالبات ساکنین و مسئولان منطقه است که مطابق قانون و بر اساس ضوابط تقسیمات کشوری آن را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: مسائل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان با برگزاری جلسه شورای مسکن استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار قزوین در بدو ورود به بخش با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی موینی امام‌جمعه محمدیه دیدار و از مصلی در حال ساخت این شهر بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، داود محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاونین سیاسی و امنیتی و عمرانی استانداری به همراه جمعی از مدیران در این سفر استاندار را همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار