احتمال تغییر سپرده‌گذاری شهرداری به بانک رسالت
مدیر درآمد شهرداری قزوین گفت: طبق بررسی‌های انجام شده بانک رسالت با 65 میلیون تومان به طور متوسط می‌تواند به 15 نفر تسهیلات ارائه دهد و این عدد با عددی که صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) به دو تا سه نفر اعطا می‌کند، متفاوت است.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، شیوا شهرام‌فر در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به یکی از صندوق‌های قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) اظهار داشت: شهرداری قزوین در این صندوق 250 میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده است تا به شهروندان قزوینی نیازمند تسهیلات پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه 65 میلیون تومان از سپرده‌گذاری شهرداری در حساب صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) است و از این مبلغ به کسی تسهیلات داده نمی‌شود، افزود: این موضوع برای مسؤولان شهرداری هم جای تأمل است و باید به دقت بررسی شود.

نماینده شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: باید از مبلغ 65 میلیون تومان به نیازمندان تسهیلات پرداخت شود و یک میلیون تومان هم در حساب نباشد و همچنین به میزان قسط‌های دریافت شده بلافاصله به متقاضیان وام اعطا شود.

شهرام‌فر مطرح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده بانک رسالت با 65 میلیون تومان به طور متوسط می‌تواند به 15 نفر تسهیلات ارائه دهد و این عدد با عددی که صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) به دو تا سه نفر اعطا می‌کند، متفاوت است.

این مسؤول با اشاره به اینکه صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) خدمات خوبی را در سال‌های گذشته ارائه کرده است، اضافه کرد: با این وجود به نظرم باید مبلغ 65 میلیون تومان به بانک رسالت انتقال یابد و از ظرفیت‌های خوب این بانک استفاده شود.

مدیر درآمد شهرداری قزوین تشریح کرد: پیشنهاد می‌کنم جلسه‌ای با مسؤولان بانک رسالت برگزار شود و رایزنی‌های لازم صورت گیرد تا آن‌ها بگویند با مبلغ 65 میلیون تومان به چند نفر می‌توانند تسهیلات پرداخت کنند و چه امتیازهای دیگری دارند.

شهرام‌فر گفت: باید قبل از انجام هر کاری با مسؤولان مربوطه بانک رسالت و صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) صحبت‌های لازم در کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین صورت گیرد تا بهترین تصمیم اتخاذ شود.

وی یادآور شد: بانک رسالت با شرایط موجود می‌تواند نسبت به صندوق یاد شده سه تا چهار برابر بیشتر به نیازمندان تسهیلات پرداخت کند به همین دلیل این موضوع قابل تأمل است تا بهترین گزینه انتخاب شود.

نماینده شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: مشکلاتی که در صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) وجود دارد، باید بررسی بیشتری نسبت به آن صورت گیرد تا این مشکلات برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار