رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در کمک به امور فرهنگی و کتابخانه‌ای مساجد، باید همه مسؤولان مربوطه ورود کرده و سلیقه‌ای انجام نشود.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: در شورای کمک‌رسانی به مساجد مقرر شده که همه مسؤولان مربوطه اعم از اوقاف و امور خیریه و مجموعه مدیریت شهری به این مکان‌های مقدس کمک‌های لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در کمک به امور فرهنگی و کتابخانه‌ای مساجد، باید همه مسؤولان مربوطه ورود کرده و سلیقه‌ای انجام نشود، ادامه داد: کمک‌های عمرانی به این مکان مقدس هم با روش‌های دیگر و مساعدت‌های لازم انجام می‌شود.

* شیوه‌نامه جامع کمک‌ به مساجد تهیه می‌شود

شیوا شهرام‌فر نماینده شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه به کمک مجموعه مدیریت شهری به مساجد اشاره کرد و گفت: در خصوص این کمک‌ها با شهردار قزوین و مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین مکاتبات لازم صورت گرفته تا اقدامات لازم انجام شود.

وی بیان کرد: از سال‌های گذشته کمک به مساجد در دستور کار مجموعه مدیریت شهری بوده اما در این سال‌ها به برخی از مسجدها کمک‌های نقدی و غیرنقدی صورت گرفته و به دیگر مساجد هیچ کمکی انجام نشده است.

شهرام‌فر عنوان کرد: به منظور ساماندهی کمک‌ها به مساجد مقرر شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین شیوه‌نامه جامع را تهیه کند تا براساس آن به این مکان‌های مقدس مساعدت شود.

این مسؤول اضافه کرد: این شیوه‌نامه به شورای اسلامی شهر قزوین داده می‌شود تا به تصویب اعضا رسیده است تا بعد از مصوب براساس آن عمل کنند.

نماینده شهرداری قزوین در شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: اگر کمک به مساجد براساس شیوه‌نامه جامع عمل شود تمام این مکان‌های مقدس از این کمک‌ها برخوردار می‌شود.

* در کمک‌رسانی به مساجد تا 20 درصد انحراف وجود دارد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در ادامه جلسه تصریح کرد: در کمک‌رسانی به مساجد 10 تا 20 درصد انحراف وجود دارد که باید این انحرافات احصا و با شیوه درست به این مکان‌های مقدس مساعدت شود.

محسن حق‌شناس یادآور شد: اگر در سال‌های گذشته به برخی از مساجد کمک‌های نقدی و غیرنقدی شده به دلیل این بوده که آن‌ها نوساز و نیازمند مساعدت‌های مجموعه مدیریت شهری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار