رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تدابیر لازم برای اصلاح فرآیندهای دارای اشکال حسابرسی در سازمان‌های شهرداری اندیشیده شود.
کد خبر: ۵۵۱۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه علنی شورا در خصوص جلسات کمیسیون مالی و اقتصادی و شیوه حسابرسی مالی در شهرداری اظهار داشت: یکی از اتفاقاتی که نیاز به اصلاح دارد، ارتباط شورا با حسابرسان دخیل در حسابرسی سازمان‌های مختلف شهرداری است که باید بیشتر و در عین حال کاربردی‌تر شود.

وی ادامه داد: فقط عملیات حسابداری مورد نظر قرار نگیرد، بلکه فرآیندهای دارای اشکال در سازمان‌ها احصا و تدابیر اصلاح آنان هم اتخاذ و پیشنهاد شود.

 رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بی‌شک در صورت تقویت حوزه نظارت شورا که از مهم‌ترین وظایف این نهاد است، می‌توان علاوه بر نظارت‌های شکلی، نظارت‌های برنامه‌ای و نرم‌افزاری را هم بر سازمان‌ها داشته باشیم و در عین‌ حال، از وضعیت مصوبات شورا هم مطلع شویم.

حق‌شناس یادآور شد: اشکال دیگری که برای بنده مشهود بود، عدم حضور حسابرسان و در یک‌ مورد، عدم حضور مدیر عامل و عامل مالی در جلسات کمیسیون بود؛ معتقد هستم در شرایط فعلی، نمی‌توان فرآیندی کاملاً شفاف از سیستم استخراج کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار