نایب رئيس کميته بانوان شورای شهر قزوين:
نایب رئيس کميته بانوان شورای اسلامی شهر قزوين گفت: باید زمین شقایق به پیست دوچرخه‌سواری تبدیل و اطراف آن هم محصور شود تا بانوان به راحتی در این فضا پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری کنند.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 13 January 2018

 زهرا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با بیان اینکه باید توسعه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد، اظهار داشت: تحقق این مهم باید در بودجه سال 97 تعریف شود تا در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمینی در کنار زمین شقایق است که قرار بود طرحی برای پارک بانوان ایجاد شود، ادامه داد: دسترسی به این زمین از جنوب و شمال برای بانوان آسان بوده به همین دلیل ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌هایی ویژه برای این قشر جامعه است.

نایب رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه احداث پارک بانوان در جنوب شهر قزوین با هدف بهره‌برداری مطلوب آن‌ها از امکانات این پارک در سال آینده انجام می‌شود، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم پیست دوچرخه‌سواری هم در زمین شقایق ایجاد شود تا خانم‌ها در این مکان دوچرخه‌سواری کنند.

یوسفی اضافه کرد: باید زمین شقایق به پیست دوچرخه‌سواری تبدیل و اطراف آن هم محصور شود تا بانوان به راحتی در این فضا پیاده‌روی و دوچرخه سواری کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه بانوان با کمبود ویتامین D روبه‌رو هستند، یادآور شد: زمین شقایق می‌تواند محیط خوبی برای آن‌ها در دریافت نور خورشید به منظور جبران این ویتامین باشد.

نایب رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: بانوان قزوینی در محیطی که بتوانند از نور آفتاب استفاده کنند در دسترس ندارند در راستای تحقق این مهم مسؤولان مجموعه مدیریت شهری با انجام اقداماتی در زمین شقایق می‌توانند این فرصت را برای آن‌ها فراهم کنند.

یوسفی با بیان اینکه طرح تبدیل زمین شقایق به پیست دوچرخه‌سواری آماده است، تصریح کرد: این طرح به مسؤولان مربوطه در منطقه دو شهرداری قزوین ارجاع‌ می‌شود تا اقدامات لازم عملیاتی شود.

این عضو شورا بیان کرد: به دلیل اینکه بانک رسالت امتیازهای بیشتری نسبت به صندوق قرض‌الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) دارد باید سپرده صندوق به این بانک انتقال یابد.

نایب رئیس کمیته بانوان شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: همچنین به تعداد قسط‌هایی که صندوق دریافت می‌کند، این مبالغ هم به حساب بانک رسالت انتقال یابد تا بتوانیم به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار