رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خبر داد
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در سردخانه یکی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، یکهزار218 کیلو گرم گوشت قرمز فاقد هویت کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین، عیسی غیاث‌یزدی اظهار داشت: نظارت و کنترل بر فرآورده‌های خام دامی یکی از وظایف اداره دامپزشکی بوده و در همین راستا، کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به صورت روزانه و دوره‌ای تمام واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی، شرکت‌های بسته‌بندی، تالارها، رستوران‌ها، کشتارگاه‌ها و مراکز آموزشی و درمانی را مورد بازرسی قرار می‌­دهند.

وی ادامه داد: طی همین بازرسی‌های انجام شده در سردخانه یک واحد عرضه گوشت قرمز، مقدار یک هزار و 218 کیلوگرم گوشت قرمز منجمد فاقد هویت کشف شد و برای حصول از سلامت فرآورده‌های مکشوفه نمونه‌برداری صورت گرفت که نتایج به دست آمده حاکی از این بود که محموله غیرقابل مصرف است.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: عرضه فرآورده‌های خام دامی بدون هویت در تمام واحدهای عرضه تخلف محسوب شده و در صورت مشاهده چنین محصولاتی از سوی اداره دامپزشکی با واحد متخلف از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

غیاث‌یزدی در پایان به عموم مردم توصیه کرد: گوشت، مرغ و ماهی مصرفی را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف مرتبط با فرآورده‌های دامی مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 به اداره‌کل دامپزشکی استان قزوین اطلاع‌رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار