رئیس هیات کوهنوردی قزوین:
رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: در مسابقات لید کاپ یخ‌نوردی فرانسه مهدی تقی‌خانی در رده چهاردهم قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 13 January 2018

 غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به مسابقات یخ‌نوردی قهرمانی اروپا اظهار داشت: برای نخستین بار مسابقات ترکیبی یخ‌نوردی در شهر شامپاگنی فرانسه و در دو رشته لید و سرعت به صورت ترکیبی برگزار شد.

وی ادامه داد: مهدی تقی‌خانی یخ‌نورد جوان و آینده‌دار استان قزوین و کشور برای کسب تجربه‌ای جدید در این مسابقات حضور داشت.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: در مسابقات لید کاپ یخ‌نوردی فرانسه مهدی تقی‌خانی در رده چهاردهم قرار گرفت.

نکونام مطرح کرد: در ادامه مسابقات یخ‌نوردی شامپاگنی فرانسه(گرایش لید) در فینال این رشته برای نخستین بار با تایم صعود چهار دقیقه همه ورزشکاران حرفه‌ای را به چالش کشاند.

نکونام اضافه کرد: مسیر فینال بسیار جذاب و تکنیکی بود و ترکیبی از یخ‌نوردی و دراتولینگ طراحی شده بود.

این مسؤول ورزشی خاطرنشان کرد: مهدی تقی‌خانی از یخ‌نوردان جوان کشور در رقابت با قهرمانان جهان در فینال، در جایگاه چهاردهم ایستاد.

رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین توضیح داد: لئونا لدوانت از فرانسه در جایگاه نخست و دو ورزشکار روس ماکسیم تومیلوف و نیکولای کازولوو در جایگاه دوم مشترک قرار گرفتند.

نکونام یادآور شد: رقابت‌های سرعت شنبه 23 دی ماه سال جاری در منطقه L’Argentière-La-Bessée فرانسه به صورت سینگل برگزار می‌شود.

گفتنی است، لئونا لدوانت در مسابقات لیخنشتاین در رده سنی زیر 19 سال قهرمان جوانان جهان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار