رئیس هیأت بدمینتون آبیک:
رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک گفت: تیم بدمینتون بانوان این شهرستان توانست در مسابقات لیگ بانوان استان قزوین مقام دوم را کسب کرده و نایب قهرمان شود.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین، سحر کاظمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: تیم بدمینتون بانوان شهرستان آبیک توانست در مسابقات لیگ بانوان استان قزوین مقام دوم را کسب کرده و نایب قهرمان شود.

وی افزود: مسابقات لیگ بانوان استان قزوین در رشته بدمینتون به میزبانی شهرستان آبیک در آکادمی بدمینتون برگزار شد که تیم مهرگان مقام نخست را از آن خود کرد، تیم بدمینتون آبیک به مقام دوم دست یافت و شهید رجایی قزوین هم بر سکوی سوم ایستاد.

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک ادامه داد: در پایان این مسابقات، با اهدای لوح قهرمانی و کاپ از تیم‌های مقام‌آور تجلیل به عمل آمد.

کاظمی‌پور اضافه کرد: در این مسابقات علیرضا رمضانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، نازنین‌زهرا اجلی مسؤول ورزش امور بانوان، نایب رئیس هیأت بدمینتون استان قزوین و مسؤول سالن میهن شهرستان آبیک حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: دور رفت مسابقات لیگ بانوان بدمینتون در شهر قزوین برگزار و دور برگشت یا همان دور نهایی هم به میزبانی شهرستان آبیک برگزار شده بود.

این مسؤول ورزشی بیان کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در دور رفت مهرگان، شهید رجایی قزوین، آبیک و محمدیه بودند که تیم‌های تاکستان و بویین‌زهرا به دلایلی نتوانستند در مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیأت بدمینتون شهرستان آبیک مطرح کرد: در دور نهایی مسابقات لیگ بانوان استان قزوین در رشته بدمینتون، از چهار تیم مذکور سه تیم حضور داشتند که تیم محمدیه انصراف داد.

کاظمی‌پور ادامه داد: احتمال دارد نفرات برتر و تیم دوم مسابقات لیگ استان قزوین در لیگ کشوری حضور یابند که در بهمن ماه رنکینگ برگزار می‌شود و به احتمال قوی نفرات برتر مشخص شده و برای گزینش دست هیأت بدمینتون استان قزوین باز است.

وی تصریح کرد: در مسابقات لیگ بدمینتون استان قزوین در دور رفت، تیم درمانگاه شبانه‌روزی مهرگان قزوین با 12 امتیاز اول شد، تیم هیأت بدمینتون آبیک با 10 امتیاز به مقام دوم دست یافت، هیأت بدمینتون شهر محمدیه با هشت امتیاز سوم شد و تیم شهید رجایی قزوین با 6 امتیاز به کسب مقام سومی بسنده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار