رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: یک شرکت بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان به دلیل تخلفات انجام شده مبنی بر وجود مقادیر بسیاری گوشت مرغ فله و فاقد هویت به مراجع قضایی معرفی شد.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 13 January 2018

 عیسی غیاث یزدی در گفت وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: واحدهای عرضه فرآورده‌های خام دامی، موظف به عرضه محصول سالم و دارای تاریخ انقضا است و مجوز منجمد کردن فرآورده‌های خام دامی تازه و یا دیفراست فرآورده‌های منجمد را ندارد و در صورت مشاهده چنین اقداماتی، از سوی اداره دامپزشکی متخلف محسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می‌شود.

وی افزود: همچنین شرکت‌های بسته‌بندی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است و بر همین اساس پیرو بازرسی‌های همه روزه که توسط کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان قزوین در سطح شهرستان انجام می­‌گیرد، یک شرکت بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی به دلیل تخلفات انجام شده مبنی بر وجود مقادیر بسیاری گوشت مرغ فله و فاقد هویت به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: دادگاه حکم قطعی واحد متخلف مذکور را صادر و مسؤول واحد را به پرداخت جزای نقدی 110 میلیون و500 هزار ریال محکوم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار