رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید فرآیند عملیات حسابرسی سازمان‌های شهرداری قزوین و ارتباط بین شورا و حسابرسان شفاف‌تر باشد.
کد خبر: ۵۵۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، محسن حق‌شناس جلسه شورای اسلامی شهر قزوین در تالار این شهر برگزار شد، اظهار داشت: باید ارتباط بین شورا و حسابرسان ارتقا یابد و معنادار شود و همچنین فرآیند عملیات حسابرسی شفاف‌تر باشد تا در آینده شاهد مشکلات نباشیم.

وی ادامه داد: باید با بهره‌گیری از نرم‌افزارهایی نظارت شورای اسلامی شهر قزوین بر وضعیت مالی سازمان‌های شهرداری قزوین افزایش یابد تا اعضای شورا از درآمد و هزینه‌های سازمان‌ها به روز در جریان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: سازمان‌های شهرداری قزوین که وضعیت حسابرسی آن‌ها مشروط است باید تلاش کنند در مدت دو سال از این حالت خارج شوند.

حق‌شناس با اشاره به اینکه باید مرکز مدیریت پسماند از محله‌های شهری همانند شیخ‌آباد سعدی و امامزاده علی(ع) به بیرون از شهر قزوین انتقال یابد، مطرح کرد: با تحقق این مهم رضایتمندی شهروندان قزوینی از خدمات مجموعه مدیریت شهری بیشتر شود.

این مسؤول به تسهیلات دولت و شهرداری قزوین به مردم هادی‌آباد در نوسازی و بازسازی منازل قدیمی اشاره کرد و گفت: باید امتیاز‌های این تسهیلات به خوبی برای شهروندان قزوینی این ناحیه بازگو شود تا آن‌ها مشارکت مطلوبی در این راستا داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: مسؤولان منطقه دو شهرداری قزوین با نصب بنرها در هادی‌آباد مردم را در جریان صدور پروانه ساختمانی رایگان قرار دهند.

* خبرنگاران در اطلاع‌رسانی امانت‌داری را رعایت کنند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه باید خبرنگاران در اطلاع‌رسانی امانت‌داری را رعایت کنند، عنوان کرد: آن‌ها باید آنچه مطالب گفته می‌شود به مخاطبان انتقال دهند و از گزینشی کردن حرف‌ها و آن چیزی که دوست دارند بپرهیزند.

فرج‌اله فصیحی‌رامندی تصریح کرد: یکی از رسانه‌های حاضر در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین مطالبی که دوست دارد را اطلاع‌رسانی کرده و از گفتن برخی حرف‌ها خودداری می‌کند که این روش درستی نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران در اطلاع‌رسانی توضیح داد: آن‌ها باید امانت‌داری را رعایت کنند و آنچه در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین گفته می‌شود انعکاس دهند.

حکمت‌اله داودی اضافه کرد: تحقق این مهم موجب ارتقای ارزش رسانه‌ها هم می‌شود زیرا واقعیت‌ها را درست و دقیق به مخاطبان انتقال می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار