برای نخستین بار در کشور
نخستین کارگروه مدیریت خون بیمار برای نخستین بار در کشور و به صورت پایلوت در قزوین با حضور علی‌اکبر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، نخستین کارگروه مدیریت خون بیمار برای نخستین بار در کشور و به صورت پایلوت در قزوین با حضور علی‌اکبر پورفتح‌الله مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور آغاز به کار کرد.

این کارگروه با حضور منوچهر مهرام، رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، محمدحسین برادران مدیر انتقال خون استان- شمس معاون فنی و فناوری نوین سازمان انتقال خون ایران و با شرکت رؤسای 14 بیمارستان استان و معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی نمایندگان جوامع متخصصان و جراحان با هدف مدیریت مصرف فرآورده‌های خونی برگزار شد.

در این کارگروه علی‌اکبر پورفتح‌الله، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: قزوین یکی از پیشروترین ادارات کل انتقال خون در فناوری اطلاعات است.

در ادامه این نشست منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن قدردانی از تأمین صددرصدی نیاز به خون بیمارستان‌های استان از تسریع در پرداخت مطالبات انتقال خون استان خبر داد.

مدیریت خون بیمار قبل، حین و بعد از عمل جراحی، بهبود بالینی بیمار با پرهیز از تماس غیرضروری با خون و فرآورده‌های خونی از جمله مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.

پس از برگزاری این کارگاه، مدیرعامل سازمان انتقال خون به اتفاق مهرام رئیس دانشگاه و برادران مدیرکل انتقال خون استان با زاهدی استاندار قزوین دیدار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار