رئيس ايستگاه شماره 4 سازمان آتش‌نشانی قزوين خبر داد
رئيس ايستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: بي‌احتياطي نصاب آسانسور در هنگام کار، سقوط و مرگ وي را در چاهک آسانسور به همراه داشت.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 13 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، مرتضی جمالی اظهار داشت: در پی اطلاع‌رسانی از مرکز فرماندهی اورژانس به سامانه 125 آتش نشانی قزوین در ساعت 17:38 دقیقه روز پنج شنبه 21 دی ماه سال جاری، از وقوع این حادثه در ناحیه مینودر قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه کارگر 29 ساله نصاب آسانسور در حال کار در طبقات فوقانی یک باب ساختمان چهار طبقه در حال احداث بوده که ناگهان به داخل چاهک آسانسور سقوط ‌می‌کند.

رئیس ایستگاه شماره چهار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از بررسی و ایمن‌سازی محل با رعایت اصول ایمنی خود را به فرد سقوط کرده در داخل چاهک آسانسور رسانده و با استفاده از تجهیزات نجات و برانکارد مخصوص این فرد را به زمین منتقل کردند که متأسفانه مرگ وی توسط عوامل اورژانس پس از انجام معاینات اولیه تأیید شد.

جمالی با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، اضافه کرد: آتش‌نشانان پس از دادن تذکرات ایمنی به ساکنان ساختمان به کار خود خاتمه داده و به ایستگاه آتش‌نشانی بازگشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار