مدير منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجين:
مدير منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجين گفت: اجرای فاز دوم دهکده طبیعت پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۲۵ درصدی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 13 January 2018

 داود میراشه در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین با اشاره به اینکه دهکده طبیعت یکی از پروژه‌های برند شهرداری قزوین است، اظهار داشت: فاز دوم این پروژه آغاز به کار شده و اکنون پیشرفت فیزیکی 20 تا 25 درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: اجرای فاز دوم دهکده طبیعت کار مشترکی است که معاونت عمران و گردشگری شهرداری قزوین هم مشارکت دارد و می‌تواند در جذب گردشگران و توریست نقش بسزایی ایفا کند.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین بیان کرد: طی اجرای پروژه فاز دوم بوستان ملی باراجین کاشت گونه‌ها از بهار سال آینده آغاز می‌شود تا فضای سبز در این بوستان عملیاتی شود.

میراشه با بیان اینکه بوستان ملی باراجین یک هزار و 400 هکتاری است، مطرح کرد: در این بوستان 30 هکتار جزو موقوفات است و همین برای شهرداری مشکل ایجاد کرده و نمی‌تواند در این زمین سرمایه‌گذاری کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه زمین باغ موزه دفاع مقدس در بوستان ملی باراجین است، اضافه کرد: زمین احداث این باغ در اختیار مسؤولان حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس شده تا این پروژه عملیاتی شود.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین با اشاره به اینکه 415 هکتار از اراضی شمال روستای باراجین تحویل شهرداری قزوین شده است، تصریح کرد: زیرساخت‌های جاده این روستا انجام شده و از سال آینده درختکاری آن انجام می‌شود تا فضای سبز افزایش یابد.

میراشه با بیان اینکه دهکده طبیعت بهترین منطقه گردشگری مسافران در بوستان ملی باراجین است، خاطرنشان کرد: پروژه‌های دیگری از جمله احداث پارک رباتیک، تالار شهر، شهر بازی، سورتمه پرش آسمان و رستوران تعریف شده تا گردشگران به شهر قزوین جذب شوند.

وی توضیح داد: در 6 ماه دوم سال به دلیل شرایط آب و هوایی استقبال چندانی از گردشگران دیده نمی‌شود به همین دلیل تلاش می‌شود خدمات بهتری ارائه شود تا جذب آن‌ها ارتقا یابد.

مدیر منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین با بیان اینکه ورودی بوستان ملی باراجین ساماندهی می‌شود، عنوان کرد: تعداد ساخت آلاچیق و سرویس بهداشتی و مرمت آن‌ها در دستور کار است.

میراشه یادآور شد: همچنین در تأمین امکانات همانند ایجاد وسایل بازی و نگهبان و امنیت بیشتر در بوستان تلاش می‌کنیم تا خدمات مؤثری به علاقمندان ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار