از اول دی ماه سال جاری صورت گرفت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: از اول دی ماه سال جاری امکان ثبت‌نام سرمایه در گردش و ثابت در سامانه بهین‌یاب وجود ندارد و به جای آن، امکان ثبت‌نام بازسازی و نوسازی صنایع و گردشگری فراهم شده است.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی پرزحمت در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر امروز به ریاست منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و بانک‌های عامل در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان اظهار داشت: 357 واحد صنعتی و کشاورزی در استان قزوین تاکنون به مبلغ 252 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته تعداد 13 فقره از متقاضیان مربوط به حوزه صنعت توسط کمیته کارشناسی بازدید شده که 10 مورد مورد موافقت کمیته بررسی قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین تصریح کرد: از اول دی ماه سال جاری تعداد 170 فقره ثبت‌نام بازسازی و نوسازی در سامانه بهین‌یاب انجام شده که از این تعداد 156 فقره در بخش صنعت و 15 فقره مربوط به بخش کشاورزی است.

پرزحمت یادآور شد: همچنین از اول دی ماه سال جاری امکان ثبت‌نام سرمایه در گردش و ثابت در سامانه بهین‌یاب وجود ندارد و به جای آن، امکان ثبت‌نام بازسازی و نوسازی صنایع و گردشگری فراهم شده است.

این مسؤول اعلام کرد: استان قزوین در کشور با 357 فقره پرداخت تسهیلات مستقیم با سهم 6.52 درصد به مبلغ 252 میلیارد تومان حائز رتبه چهار در کشور شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار