نماینده مردم قزوین در مجلس:
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کشاورزی باید اقتصادی باشد تا کشاورزان و بهره‌برداران اشتیاق بیشتری به تولید محصول پیدا کنند.
کد خبر: ۵۵۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 13 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در آئین تجلیل از بهره‌برداران بخش کشاورزی شهرستان قزوین که ظهر امروز با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، موسوی فرماندار شهرستان قزوین، بخشداران، مدیران و بهره‌برداران بخش کشاورزی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشاورزی باید صرفه اقتصادی داشته باشد تا کشاورزان توجه و انگیزه بیشتری برای تولید کمی و کیفی محصولات کشاورزی داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشکل آب دغدغه اصلی استان قزوین است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های نوین در بخش کشاورزی این مشکل را مرتفع کرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: استفاده بهینه از منابع آبی با بکارگیری سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی و باغی میسر می‌شود.

محمدی خواستار رفع موانع پیش روی و تسهیل در روند اجرای سامانه‌های نوین آبیاری برای کشاورزان و باغداران در اراضی کشاورزی استان شد و گفت: استان قزوین پیشینه و قدمت طولانی در بخش کشاورزی دارد و با وجود دشت حاصلخیز قزوین ضمن صیانت از آن می‌توان برای تولید محصولات کشاورزی به خوبی بهره برد.

وی خاطرنشان کرد: برای حل مشکل واحدهای کشاورزی باید از محل اعتبارات بهین‌یاب به بانک‌ها، خدمات و اعتبارات بیشتری را به بخش کشاورزی تخصیص داد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی بر لزوم اهمیت هدایت تسهیلات به بخش کشاورزی در راستای رفع مشکل اشتغال و توسعه بخش کشاورزی تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار