با هدف حفظ محیط زیست
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت:اجرای طرح تراموا در دستور کار مسؤولان استانی و شهری با هدف حفظ محیط زیست، تسهیل در حمل و نقل و کاهش آلودگی هوا است.
کد خبر: ۵۵۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰ 14 January 2018

 به گزارش تابتاک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سیده‌منیره قوامی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: 9 نفر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با هر گرایش سیاسی تلاش در برطرف کردن مشکلات مردم دارند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه به سمت افسردگی حرکت می‌کند، افزود: اعتراضات اخیر هم به دلیل این مشکلات بوده که شهری شاداب و بانشاطی نداریم که ریشه این مشکلات باید شناسایی و برطرف شود.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در سطح خیابان‌ها کودکان کار و متکدیان چهره شهر را افسرده می‌کنند به همین دلیل باید مجموعه مدیریت شهری به همراه دستگاه قضا در راستای رفع این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند.

قوامی با اشاره به اینکه باید چهره شهر قزوین از حالت افسردگی خارج شود، عنوان کرد: باید برای رفع آن امیدآفرینی و نشاط بخشی را در جامعه ارتقا داد که در تحقق این مهم باید همکاری و تعامل بین شهرداری و دستگاه قضا افزایش یابد تا به هدف دست یابیم.

این مسؤول مطرح کرد: طی چند ماه گذشته سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در مناسبت‌های مختلف با هدف تناسب‌سازی محیط شهری اقدامات قابل توجهی انجام داده است که همین منجر به تغییر چهره شهر قزوین و جاری شدن نشاط در سطح این شهر شده است.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شهرداری قزوین اجرای سیاست‌های مختلفی را در دستور کار دارد، تشریح کرد: در حفظ محیط زیست که بستر ایجاد شهر سالم است و موجب هوای پاک و کاهش آلودگی‌ها و ایجاد شهر سبز می‌شود از جمله این سیاست‌ها است که برای تحقق این مهم باید استانداردهای مورد نظر رعایت شود.

قوامی با اشاره به باغستان سنتی اضافه کرد: وجود این باغستان موجب داشتن هوای سالم و مطبوع در شهر قزوین می‌شود که باید همه مسؤولان در حفظ و احیای آن تلاش کنند.

وی به طرح تراموا اشاره کرد و گفت: اجرای این طرح موجب کاهش آلودگی هوا،ترافیک و تسهیل در حمل و نقل و داشتن هوای سالم می‌شود به همین دلیل اجرای آن در اولویت کاری مسؤولان است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه رعایت بهداشت عمومی از موضوع های شهرداری قزوین است، عنوان کرد: اکنون فاضلاب زندان چوبیندر به زمین‌های کشاورزی که روزانه محصولات آن به بازار می‌رود، انتقال می‌یابد که تحقق این مهم منجر می‌شود که سلامت شهروندان قزوینی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

قوامی با اشاره به اینکه هنر در شهر قزوین مظلوم است، بیان کرد: در این شهر سالن سینما و تئاتر وجود ندارد که همین بیانگر تنها بودن و بی‌توجهی به هنرمندان است.

وی ادامه داد: باید به هنرمندان توجه ویژه‌ای شود تا آن‌ها از فضاهای بسته‌ بیرون بیایند و با حضور پررنگ در جامعه موجب افزایش نشاط و شادابی شوند.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: در شورای اسلامی شهر قزوین چیز پنهانی وجود ندارد به همین دلیل از نظارت دستگاه قضا بر عملکرد این نهاد استقبال می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار