رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مجموعه مدیریت شهری نیازمند کمک‌های دستگاه قضاست تا بتواند خدمات مؤثری را به شهروندان قزوینی ارائه دهد.
کد خبر: ۵۵۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 14 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قزوین براساس قانون‌ اساسی طبق نیازها و مشکلات شهری، 30 وظیفه بر عهده دارد.

وی بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری از تولد تا مرگ هر شهروندی خدمات مختلف ارائه می‌دهد که این مطلب بیانگر حجم کاری این نهاد است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: مجموعه مدیریت شهری نیازمند کمک‌های دستگاه قضاست تا بتواند امورات شهری را راحت‌تر انجام داده و خدمات مؤثری را به شهروندان قزوینی ارائه دهد.

داودی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری در برخی موضوعات همانند برخورد با دست‌فروشان، سد معبر و متخلفان نیازمند همکاری دستگاه قضاست تا بتواند نظم و انضباط شهری را ایجاد کند.

وی با اشاره به برنامه دوم پنج ساله شهرداری قزوین اشاره کرد و گفت: این برنامه آماده است و تا چند روز آینده تحویل شورای اسلامی شهر قزوین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: بعد از ارائه برنامه دوم، شهرداری قزوین بودجه پیشنهادی 97 را به شورای اسلامی برای بررسی می‌دهد که این بودجه هم براساس برنامه یاد شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

داودی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین تمام موضوعات شهری را مورد بررسی قرار می‌دهد و براساس آن مصوباتی دارد تا شهرداری قزوین طبق آن عمل کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه 500 هکتار بافت فرسوده در شهر قزوین است، تشریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین برای نوسازی و بازسازی این مناطق اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: شورای اسلامی شهر قزوین هماهنگی‌های لازم را با مسؤولان استانی از جمله اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین جلسه‌هایی داشته تا بتواند اقدامات لازم را در نوسازی و بازسازی بافت‌های فرسوده انجام شود.

داودی با بیان اینکه پروانه ساختمانی رایگان برای مردم هادی‌آباد صادر می‌کند، توضیح داد: تحقق این مهم در راستای تشویق مردم این ناحیه در نوسازی و بازسازی بافت فرسوده است.

وی به طرح خیابان شهید انصاری شرقی اشاره کرد و گفت: این طرح 30 سال است که مقرر شده اجرا شود اما هنوز در پیچ و خم عملیاتی شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: شورای اسلامی شهر قزوین مصمم در اجرای این طرح است اما مسؤولان کشوری با اجرای آن مخالفت می‌کنند که در اینجا اعضای شورا دیگر نمی‌توانند اقداماتی را انجام دهند.

داودی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده تا طرح شهید انصاری شرقی تا پایان سال جاری برطرف شود که امیدواریم این مهم تحقق یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار