رئیس هیأت کوهنوردی قزوین خبر داد
رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: مهدی تقی‌خانی یخ‌نورد جوان استان بعد از رقابت‌های یخ‌نوردی ترکیبی در فرانسه، خود را برای حضور در مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی در کشور سوئیس شهر «ساس‌فی» آماده می‌‌کند.
کد خبر: ۵۵۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷ 14 January 2018

 غلامحسن نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین اظهار داشت: در ادامه رقابت‌های یخ‌نوردی ترکیبی در فرانسه، این مسابقات در گرایش سرعت از صبح روز شنبه در منطقه «اکرین» فرانسه آغاز شد.

وی ادامه داد: مهدی تقی‌خانی نماینده قزوینی و جوان کشور بعد از اتمام مسابقات لید در «شامپاگنی» فرانسه و کسب امتیاز، این بار در سرعت هم امتیاز قابل توجهی را به خود اختصاص داد به این ترتیب که علاوه بر صعود به مرحله فینال رتبه ششم را از آن خود کرد.

رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان قزوین گفت: در نتیجه برگزاری مسابقات یخ‌نوردی ترکیبی‌ در فرانسه، از 13 کشور جهان در نتیجه کلی «مهدی تقی‌خانی» در جایگاه نهم قرار گرفت.

نکونام خاطرنشان کرد: مهدی تقی‌خانی یخ‌نورد جوان استان و کشور در نخستین تجربه مسابقات بزرگسالان با رقبای با تجربه و قهرمانان جهان توانست این جایگاه را کسب کند.

این مسؤول ورزشی یادآور شد: پس از این رقابت‌ها، ورزشکاران کشور خود را برای حضور در مسابقات یخ‌نوردی جام جهانی در کشور سوئیس شهر «ساس‌فی» آماده می‌‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار