در روز هوای پاک
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک از معاینه فنی خودروهای عمومی با 50 درصد تخفیف به مناسبت 29 دی روز هوای پاک در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 14 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا منجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: 266 دستگاه تاکسی درون‌شهری و برون‌شهری تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک فعالیت می‌کند که از این تعداد، 97 دستگاه خودروی تاکسی مدل 86 و پایین‌تر از چرخه ناوگان حمل و نقل خارج و نوسازی شده‌ است.

وی افزود: 73 دستگاه تاکسی فرسوده مدل 86 و به پایین در شهر آبیک وجود دارد که فعلاً از چرخه ناوگان حمل و نقل شهری خارج نشده و فرصت برای نوسازی آن‌ها وجود دارد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک ادامه داد: نوسازی تاکسی‌های فرسوده درون‌شهری و برون‌شهری آبیک از اواخر سال 94 آغاز شده که شامل 200 میلیون ریال تسهیلات بانکی شده و علاوه بر 50 میلیون ریال آورده رانندگان، از سوی دولت هم 50 میلیون ریال یارانه اسقاط به رانندگان پرداخت می‌شود.

منجم اضافه کرد: بازپرداخت تسهیلات بانکی نوسازی تاکسی‌های فرسوده مدل 86 و پایین‌تر، چهار ساله و قسط آن ماهانه پنج میلیون و 700 هزار ریال است.

وی خاطرنشان کرد: 6 دستگاه خودروی ون تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک فعالیت دارد که سرویس ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و شرکت‌ها است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک به فعالیت 38 تاکسی تلفنی در شهر آبیک اشاره و بیان کرد: از این تعداد، دو تاکسی تلفنی ویژه بانوان مشغول به فعالیت است.

منجم افزود: 130 فقره پروانه فعالیت برای خودروهای دیزلی گازوئیلی درون شهری آبیک صادر و سهمیه سوخت گازوئیلی آنان فعال شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درون‌شهری دارای خودروی دیزلی گازوئیلی شهر آبیک درخواست می‌شود برای أخذ پروانه فعالیت و دریافت سهمیه سوخت گازوئیلی به سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک مراجعه کنند.

این مسؤول اضافه کرد: به مناسبت روز هوای پاک، پنج‌شنبه 28 دی ماه سال جاری، معاینه خودروهای دولتی به صورت رایگان در مرکز معاینه فنی شهر آبیک انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری آبیک مطرح کرد: همچنین روز جمعه 29 دی ماه سال جاری، معاینه خودروهای عمومی شهر آبیک با 50 درصد تخفیف در مرکز معاینه فنی این شهر صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار