در سال جاری صورت گرفت
مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین گفت: جذب سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان در سال جاری 14 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۵۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، احمد بارگاهی در جلسه تسریع جذب سرمایه‌گذار که با حضور فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون 83 پرونده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به این دفتر خدمات سرمایه‌گذاری استان رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان پرونده‌های سرمایه‌گذاری، تاکنون نزدیک 30 درصد در کارکردهای تخصصی مورد بررسی قرار گرفته که مربوط به کشاورزی است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین با بیان اینکه قزوین بستر مستعدی از لحاظ کشاورزی دارد، گفت: با تعامل و هماهنگی باید شرایط مناسبی در راستای جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی فراهم شود.

بارگاهی اضافه کرد: در استان قزوین بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و انرژی به ویژه کشاورزی برای جذب سرمایه‌گذار اهمیت بسزایی دارد بنابراین باید از این فرصت به خوبی بهره برد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای توسعه و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی باید با یک نگاه ویژه نگریست تا شاهد رشد و توسعه این بخش در استان باشیم.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان قزوین تأکید کرد: فرصت‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان را نباید از دست داد.

بارگاهی یادآور شد: برای تسهیل در جذب سرمایه‌گذار باید فرصت و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در استان را به خوبی شناسایی و مطالعات اولیه را انجام داد.

وی مطرح کرد: این مرکز در راستای سیاست جهاد کشاورزی در جذب سرمایه‌گذار فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار