عضو شورای شهر قزوین خواستار شد
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با تأکید بر اینکه برخی از آرایی که صادر می‌شود، برای شهر هزینه‌بر است، گفت: کانال آبرسانی آب طالقان که از داخل شهر عبور می‌کند، برای قسمتی از آن، حکم هزینه تملک توسط شهرداری صادر شده است.
کد خبر: ۵۵۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، جلسه پارلمان محلی با حضور رئیس کل دادگستری، شهردار، مدیران و معاونت‌های شهرداری برگزار شد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار داشت: انتقال زندان چوبیندر با داشتن چهار هزار زندانی، خواسته دیرینه مردم این منطقه است که باید در اولویت قرار بگیرد.

احد چگینی افزود: تفاهم‌نامه‌ای در خصوص حقوق شهروندی بین وزارت دادگستری و شورایعالی استان‌ها منعقد شده است و با توجه به اینکه مختاری بحث معاونت پیشگیری را عهده‌دار بوده و همچنین قزوین و یزد به عنوان دو استان، محور اصلی پایگاه حقوق شهروندی انتخاب شده است، به نظر بنده می‌توان تعامل خوبی برای آموزش حقوق شهروندی، بین مجموعه شهرداری با دادگستری ایجاد کرد.

وی با تأکید بر این مطلب که برخی از آرایی که صادر می‌شود، برای شهر هزینه‌بر است، ادامه داد: کانال آبرسانی آب طالقان که از داخل شهر عبور می‌کند، مسیری بالغ بر هشت کیلومتر بوده که برای قسمتی از آن، حکم هزینه تملک توسط شهرداری صادر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تملک این محور برای احداث جاده دسترسی هزاران هزار میلیارد برای شهرداری هزینه در بردارد که این موضوع منطقی نیست.

چگینی اضافه کرد: درخواست می‌کنم جلسه‌ای خاص برای تعامل دوسویه بین دستگاه مدیریت شهری با مجموعه قضایی که جایگاه رفیعی دارد و تکریم این دستگاه جزو وظایف اصلی هر شهروند است، ایجاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار