معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قزوین خبر داد
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: سارقان مسافرنما که پس از تهدید راننده با اسلحه سرد خودروی وی را سرقت و در حال فرار بودند، در کمتر از یک ساعت در دام پلیس قزوین افتادند.
کد خبر: ۵۵۲۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 14 January 2018

 ایمانعلی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس تلفنی فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت به عنف خودرو ال90 توسط دو سارق، موضوع از طریق مرکز بلافاصله به واحدهای گشت کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها برای شناسایی و دستگیری سارقان ابلاغ شد.

وی افزود: مأموران پلیس راه در جاده قزوین-رشت پس از اعلام مرکز 110 خودرو را شناسایی و دستور ایست صادر که خودرو بدو توجه به ایست پلیس با سرعت بالا متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و با همکاری واحد گشت انتظامی پاسگاه آق‌بابا خودرو متوقف و دو سارق دستگیر شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: راننده خودرو که پس از سوار کردن دو مسافر در شهر کرج به مقصد رشت در جاده قزوین -رشت با درخواست مسافران توقف و پس از آن با تهدید اسلحه سرد، خودرو را از وی به سرقت برده که با اقدام سریع و به موقع کارکنان انتظامی و پلیس راه، نقشه شوم آنان ناکام می‌ماند.

محمدزاده تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری و انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار