با کسب حداکثر آرا
مجمع انتخاب رئیس هیأت سوارکاری استان قزوین با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری برگزار و رئیس این هیأت مشخص شد.
کد خبر: ۵۵۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵ 14 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، مجمع انتخاب رئیس هیأت سوارکاری استان که با حضور مسعود خلیلی رئیس فدراسیون سوارکاری، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و دیگر اعضا امروز در سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مجمع با بیان اینکه ورزش نشاط و شادابی را به همراه دارد، اظهار داشت: ورزش پیش نیاز تمام عرصه‌ها است چراکه موجب اعتماد به نفس، قدرت، امنیت و آرامش در افراد می‌شود.

عباس علایی‌مقدم به ورزش سوارکاری اشاره کرد و افزود: این ورزش از گذشتگان به یادگار مانده و در روایات و احادیث به آن تأکید فراوانی شده است.

وی اضافه کرد: سوارکاری به عنوان ورزش مذهبی و ملی ایران اسلامی بوده که می‌طلبد به این ورزش که تأکید دین مبین اسلام است، عمل کرده و آن را فرا گیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین با بیان اینکه رشته سوارکاری قدمت بسیاری طولانی دارد، یادآور شد: باید با برنامه‌ریزی مدون و منسجم برای توسعه آن گام‌های ارزنده‌ای برداشت به طوری که آموزش سوارکاری از سوی آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان صورت گیرد.

علایی‌مقدم تصریح کرد: برای توسعه رشته سوارکاری باید مسؤولان این هیأت از ظرفیت‌های بخش خصوصی بهره‌مند شوند و برای گسترش و رشد این ورزش در بین مردم گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

گفتنی است، در این مجمع حسین احسانی‌فاخر با کسب حداکثر آرای اعضای مجمع انتخاباتی به ریاست هیأت سوارکاری استان قزوین انتخاب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار