رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از سوی رئیس سازمان جهانی کیک‌بوکسینگ wkoبه عنوان رئیس سازمان کیک‌بوکسینگ wko آسیا و ایران منصوب شد.
کد خبر: ۵۵۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 15 January 2018

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، افشین هادی‌چگینی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از سوی رئیس سازمان جهانی کیک‌بوکسینگ wkoبه عنوان رئیس سازمان کیک‌بوکسینگ wko آسیا و ایران منصوب شد.

باتوجه به اینکه هادی‌چگینی سرمربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جوانان جمهوری اسلامی ایران است و ارتباط تنگاتنگی با سرمربیان تیم‌های ملی مختلف کشورها دارد، از سوی رئیس سازمان جهانی کیک‌بوکسینگ آسیا به رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین پیشنهاد شد که در ابتدا به عنوان رئیس سازمان کیک‌بوکسینگ wko آسیا و ایران انتخاب شود اما طی یک دوره و با ارائه برنامه‌های مختلف و انتخاباتی که برگزار شد، هادی‌چگینی به عنوان رئیس سازمان کیک‌بوکسینگ wko آسیا و ایران منصوب شد.

افشین هادی‌چگینی رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین، 6 سال متوالی سرمربی تیم ملی کیک‌بوکسینگ جوانان است و دارای چهار مدال جهانی در این رشته رزمی بوده و طی 21 سال است که در رشته کیک‌بوکسینگ و موی‌تای فعالیت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار