جرثقیل غول‌پیکر حین کار در یک کارگاه ساختمانی در سعادت‌آباد ناگهان از ناحیه جکها دچار نقص فنی شد و به‌شدت با دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو۲۰۷ برخورد کرد و جرثقیل روی خودروی پراید قرار گرفت.
کد خبر: ۵۵۲۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 15 January 2018

ساعت 14:53 بیست و سوم دی ماه جاری حادثه تصادف در سعادت‌آباد، خیابان بهزاد به سامانه 125 اعلام شد که به‌سرعت آتش‌نشانان ایستگاه‌های 127 و 124 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، به سعادت‌آباد، خیابان بهزاد روانه شدند.

حسین مهتاب؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه جرثقیل سنگین حین کار در یک کارگاه ساختمانی، ناگهان از ناحیه جکها دچار نقص فنی شده به حرکت درآمد و به‌شدت با دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو207 برخورد کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه، پست برق کنار خیابان نیز دچار آسیب‌دیدگی شد و بدنه جرثقیل روی خودروی پراید قرار گرفت که آتش‌نشانان به‌محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان برق جرثقیل و نصب علائم هشداردهنده در مسیر، به‌وسیله تجهیزات مخصوص، جرثقیل غول‌پیکر را مهار کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیروهای آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی خودروی سواری پراید را از زیر بدنه جرثقیل رهاسازی کردند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار