نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی :
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: استمرار کار فرهنگی و مدیریت موثر بر آن، علاوه بر جلوگیری از هرج و مرج فرهنگی، حرکت در مسیر ارزش های دینی را تحقق می بخشد.
کد خبر: ۵۵۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 15 January 2018

 به گزارش تابناک تبریز از دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم در مراسم اختتامیه و تجلیل ازخادمین اربعین حسینی موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه و موکب شهدای عاشورائیان تبریز با بیان اینکه اثرات فواید هزینه بودجه در بخش فرهنگ دراز مدت است، گفت: به دلیل ابعاد گسترده موضوع فرهنگ، باید ورودی کارآمد، مداوم، همراه با مدیریت راهبردی در این مسیر صورت پذیرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به رخنه ای فرهنگی و استحاله ارزش های دینی و ملی که از سوی دشمنان طراحی میشود، افزود: با استمرار در کار فرهنگی و مدیریت موثر بر آن و همچنین سرمایه گذاری در این بخش علاوه بر مقابله با هجمه های دشمنان، نسل های آینده نیز از برکات آن بهره مند خواهند شد.

وی با تاکید بر اتحاد و یکدلی در بین متولیان برنامه های فرهنگی تصریح کرد: برای اثر بخشی در کار فرهنگی باید با بکار گیری نوآوری، خلاقیت و تولید فکر به صورت ضابطه مند در پیشبرد اهداف گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلیمن سید محمدعلی آل هاشم با بیان اینکه فرهنگ عاشورا ریشه در اعتقادات مسلمانان به ویژه شیعیان دارد، گفت: در راستای انجام کار فرهنگی اثرگذار و همچنین برای برگزاری مراسم باشکوه تر اربعین حسینی در شهرهای مختلف عراق در طول سال، کارهای فرهنگی استمرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: دشمن هر روز با توطئه ای جدید در تلاش است در قالب جنگ نرم با ملت ایران مقابله کند، اما شور،شعور و غیرت دینی و ملی این ملت همیشه در صحنه مانع هر گونه هوچی گری خواهد شد.

امام جمعه تبریز در پایان با تقدیر از خادمان موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه و موکب شهدای عاشورائیان تبریز و همراهی و مشارکت نهادهای انقلابی و دولتی با این موکب، خاطرنشان کرد: حرکت معنوی اربعین حسینی و استقرار موکب های خدمات رسان در مسیر حرکت کاروان زائران به یک فرهنگ اثرگذار تبدیل شده است، که باید از آن حفاظت و حراست کرد.

در پایان این مراسم از خادمین اربعین حسینی موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه و موکب شهدای عاشورائیان تبریز تجلیل به عمل آمد./*
امکانات

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :