مدیر کمیته امداد دامغان:
مدیر کمیته امداد امام خمینی ( ره ) دامغان گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری ۱۸۶ فقره وام اشتغال به میزان دو میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان به واجدان شرایط از بین مددجویان این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۵۵۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰ 15 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، حمیدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به پرداخت دو میلیارد و ۹۳۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان کمیته امداد دامغان بیان کرد: این تعداد وام در قالب دامداری، کشاورزی، صنفی و صنعتی، زنبورداری و صنایع‌دستی بوده است.

کشاورزیان کمیته امداد دامغان

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) دامغان از ابتدای سال جاری تاکنون برای بهره‌مندی متقاضیان دریافت وام اشتغال در کلاس‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای، مرکز علمی و کاربردی و آموزشگاه‌های آزاد در سطح شهرستان ۵۷ میلیون تومان هزینه کرده تا مددجویان پس از دریافت تسهیلات مهارت استفاده از آن را نیز دارا باشند.

رئیس کمیته امداد دامغان با اشاره به اینکه اعتبارات اشتغال‌زایی این اداره در سال جاری نسبت به سال قبل از رشد ۴۰ تا ۴۵ درصد برخوردار بوده است، گفت: این نهاد از ابتدای سال تاکنون سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کمک به مددجویان در قالب مستمری، واریز هزینه بیمه بازنشستگی، مسکن، فرهنگی و تغذیه کودکان یکتا شش سال پرداخت کرده که یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات از محل اعتبارات دولتی و امداد کشور و مابقی از محل اعتبارات استانی و شهرستان تأمین‌شده است.

کشاورزیان بابیان اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری برای تأمین تغذیه کودکان یک تا شش سال، ۱۶۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شد، تأکید کرد: در این مدت همچنین شاهد پرداخت ۳۰۸ میلیون تومان کمک در قالب طرح ایتام و اکرام ویژه کودکان تحت پوشش کمیته امداد از سوی خیران بودیم.

وی افزود: یک هزار و ۱۵۵ خیر به‌عنوان حامی فرزندان یتیم تحت پوشش کمیته امداد دامغان شناسایی و در طول سال شاهد حمایت آن‌ها از این طرح هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار