مذاکرات باشگاه تراکتورسازی با مصطفی دنیزلی به یک بن بست رسیده و با توجه به فرصتی که این مربی از مدیران باشگاه خواسته، امکان منتفی شدن حضور این مربی در ایران بسیار زیاد است.
کد خبر: ۵۵۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 16 January 2018

مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از اینکه تصمیم نهایی خود را درباره قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی اتخاذ کردند، گزینه نهایی خود برای جایگزینی وی را مصطفی دنیزلی قرار دادند. بر این اساس نمایندگان تراکتورسازی در سفری که به ترکیه داشتند، مذاکرات متعددی را با دنیزلی انجام دادند و بر سر موضوعات مختلفی به توافق رسیدند؛ ولی اتفاقات جدیدی رخ داده که شاید حضور دنیزلی را منتفی کند.

 سرمربی پرآوازه ترکیه‌ای پیشنهاد مالی بالایی را به تراکتورسازی ارائه کرده بود که بعد از رایزنی‌های مختلف دوطرف در این خصوص به توافق رسیدند اما مساله مهم‌تر که حالا مذاکرات را به بن‌بست رسانده قرارداد همکاری دنیزلی با شبکه تی‌آر تی اسپورت ترکیه است. دنیزلی به عنوان کارشناس این برنامه تلویزیونی تا پایان فصل قراردادش را امضا کرده و در صورتی که هدایت تراکتور را برعهده بگیرد، باید شنبه‌ها به ترکیه برود و در برنامه شرکت کند و برگردد که این مساله با موافقت تراکتوری‌ها مواجه نشده است. از این رو دنیزلی از مسئولان تراکتورسازی چند روز فرصت خواسته تا شاید بتواند قراردادش با شبکه تلویزیونی ترک را لغو کند.

 از این رو با توجه به اینکه مسئولان تراکتورسازی زمان زیادی برای انتخاب سرمربی جدید ندارند، نمی‌توانند فرصتی که دنیزلی خواسته را در اختیارش بدهند. در این شرایط نمایندگان تراکتورسازی برای بار دوم امروز راهی کشور ترکیه شدند تا مذاکرات خود را با یک مربی دیگر از این کشور انجام دهند.

 ارسون یانال سرمربی سابقه دار فوتبال ترکیه که در تیم‌های بزرگی مثل فنرباغچه سابقه مربیگری دارد، گزینه جدید تراکتور سازان است. نمایندگان تراکتور مذاکرات خود با یانال را آغاز می‌کنند تا شاید با این مربی به توافق برسند.

 از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی امروز دعوت‌نامه و پیشنهاد همکاری خود را برای الکساندر نوری ارسال کردند و قرار است به طور همزمان با این مربی نیز وارد مذاکره شوند.

 در چنین شرایطی سرمربی جدید تراکتورسازی از بین دنیزلی، یانال و الکساندر نوری انتخاب خواهد شد که در این بین باتوجه به مخالفت وکیل الکساندر نوری بعید است این مربی به ایران بیاید./ورزش3

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار