رئیس شورای شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ساماندهی، برنامه‌ریزی و منظم کردن عملکرد وانت‌بارها نظارت داشته باشد.
کد خبر: ۵۵۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 17 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، حکمت‌اله داودی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که با موضوع پیگیری مشکلات وانت‌بارها در سطح شهر در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، با اشاره به اینکه ساماندهی وانت‌بارها طی سال‌های گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: در ابتدای اجرای این طرح هفت هزار وانت شناسایی شد که بعد از مدتی به دلیل بلاتکلیفی و برخی از مشکلات آمار آن‌ها کاهش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: آنچه در ساماندهی وانت‌بارها مدنظر شهرداری قزوین بود، محقق نشد و هنوز این مشکل ادامه دارد زیرا برخی از آن‌ها مربوط به باغداری و جزو حمل و نقل نبود و برخی هم خارج از شهر فعالیت می‌کرد و در نهایت ساماندهی این موضوع صورت نگرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: اکنون اتحادیه مربوطه در ساماندهی وانت‌بارها ورود پیدا کرده و بیش از 6 جلسه در شورا تشکیل داده تا شناسایی مجدد آن‌ها را با بررسی‌های لازم انجام دهد.

داودی خاطرنشان کرد: بخشی از وانت‌بارها که ضرورت ندارد باید از گردونه فعالیت خارج شود و تعدادی که خدمت‌رسانی می‌کند، ساماندهی شود.

این مسؤول بیان کرد: وانت‌بارها در خیابان‌هایی همانند مولوی، شهدا و انصاری بی‌نظمی‌های خاصی را ایجاد کرده است که باید تلاش در راستای برطرف کردن این مشکلات صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین مطرح کرد: وضعیت خدمات‌دهی وانت‌بارها به شهروندان قزوینی با برقراری نظم و انضباط و تردد آن‌ها طی زمان مشخصی در خیابان‌ها مطلوب می‌شود.

داودی تشریح کرد: بخشی از پارکینگ شهید انصاری در اختیار وانت‌بارها قرار گیرد تا ضمن ساماندهی، مشکل آن‌ها برطرف شود.

وی یادآور شد: باید تفاهم‌نامه شهرداری با وانت‌بارها باید شفاف و روشن باشد تا در آینده دچار مشکلاتی نشویم و همچنین سازمان سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ساماندهی، برنامه‌ریزی و منظم کردن عملکرد وانت‌بارها نظارت داشته باشد و کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه توضیح داد: شهرداری قزوین در حوزه تاکسیرانی کمک کرد و شرایطی برای آن‌ها به وجود آورد که رانندگان اکنون این کمک را حق و جزو وظایف شهرداری می‌دانند و مطرح می‌کنند شهرداری مسؤول تأمین مکانی برای وانت‌بارها است.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی اضافه کرد: ممکن است امروز شهرداری قزوین امکانات و مکانی را در اختیار رانندگان وانت‌بارها قرار دهد و آن‌ها در آینده مدعی شوند و از آن مکان خارج نشوند به همین دلیل هر همکاری که با آن‌ها انجام می‌شود، باید براساس تفاهم‌نامه باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار