در 8 ماهه سال جاری صورت گرفت
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در 8 ماهه سال جاری بالغ بر 114 میلیون دلار کالا توسط بيش از 25 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کشورهای خارجی صادر شده است.
کد خبر: ۵۵۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 17 January 2018

 به گزارش  خبرگزاری تابناک از قزوین، حمیدرضا خانپور در بازدید از یک واحد تولیدی صادراتی در شهرک صنعتی حیدریه اظهار داشت: اعزام هیأت‌های تجاری به خارج از کشور، مطالعه بازارهای هدف به صورت کلی و ارائه آن به واحدهای صنعتی جهت بهره‌برداری، برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریتی، کارآفرینی و مهارتی و تخصصی، کمک به تشکیل کنسرسیوم های صادراتی، کمک به ایجاد دفاتر و مراکز فروش کالا از جمله برنامه‌های حمایتی برای واحدهای تولیدی که با هدف صادرات فعالیت می‌کنند در دستور کار سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی قرار دارد.

وی یکی از برنامه‌های حمایتی صنایع کوچک را توسعه بازار فروش محصولات بنگاه‌های خُرد و کوچک استان در بازارهای بین‌المللی عنوان کرد و افزود: تلاش جهت جذب و هدایت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی با رویکرد استقرار صنایع صادرات‌محور، کمک و حمایت مالی به میزان 50 درصد به واحدهای تولیدی جهت حضور در نمایشگاه‌های خارجی با هدف توسعه صادرات و غیره از مهم‌ترین اقدامات این شرکت در راستای حمایت از واحدهای تولیدی صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: در 8 ماهه سال جاری بالغ بر 114 میلیون دلار کالا توسط بیش از 25 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به کشورهای خارجی صادر شده است.

خانپور تصریح کرد: مس، محصولات شیمیایی غیرآلی، آلومینیوم، مواد پلاستیکی، سوخت‌های معدنی، صابون و موم و فرآورده‌های دندانسازی، رشته‌های سنتتیک، چربی‌ها و روغن‌های حیوانی و نباتی، عصاره رنگ و مرکب، میوه‌های خوراکی پوست مرکبات، ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی، کائوچو، پودر و مایع لباسشویی، نخ تکستوره از پلی‌استر، لوله و شیلنگ‌های سخت و شکننده از پلیمرهای اتیلن از جمله محصولاتی بود که از استان به خارج از کشور صادر شده است.

این مسؤول، کشورهای روسیه، ترکیه، تایوان، قرقیزستان، سوئد، رومانی، هند، پاکستان، مالزی، تایلند، عراق، افغانستان، ایتالیا، لهستان، لیبی، ازبکستان، اکراین، هلند، تاجیکستان، قطر، پاکستان، امارات، ترکمنستان،گینه و آذربایجان را مقصد کالاهای صادراتی این واحدهای صنعتی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار