معاون عمرانی فرماندار کرج روز سه شنبه گفت: مسکن مهر ماهدشت با اقداماتی نیمه کاره از جمله محوطه سازی و آماده سازی رها شده است.
کد خبر: ۵۵۳۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 17 January 2018

به گزارش تابناک : هومن قدوسی افزود: نوسازی مدارس یکی از موضوعات بررسی شده دراین نشست بود که درآن براساس گزارش اداره کل نوسازی مدارس دو مدرسه نیمه کاره با پیشرفت فیزیکی 40 و یک مدرسه با پیشرفت فیزیکی 85 درصد شناسایی شده اند.
وی ادامه داد: براساس این گزارش برای تکمیل این مدارس سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که دراین زمینه اداره کل نوسازی مدارس مکلف به همراهی هرچه بیشتر با خیرین مدرسه ساز در البرز برای اتمام آنها شده است.
قدوسی اضافه کرد: برای محوطه سازی و آماده سازی این واحدهای مسکونی نیز مقرر شده راه وشهرسازی وشهرداری با محوریت فرمانداری برآوردی از محوطه و اماده سازی مسکن مهر ماهدشت اعلام کنند تا راه و شهرسازی در قالب پرداخت ریالی یا تهاتر نسبت به تحویل مجموعه مسکن مهر ماهدشت به شهرداری زمینه تکمیل آن را فراهم سازد.
وی خاطرنشان کرد: قطعه زمینی نیز دراین نشست برای سپاه جواد الائمه محمد شهرو ماهدشت درنظر گرفته شد تا درآن یک سوله چند منظوره برای مواقع بحرانی احداث شود.
در پروژه مسکن مهر ماهدشت 10 هزار و 444 واحد مسکونی است که شش هزار واحد آن تحویل شده است.

 

 

منبع : پیام آشنا البرز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار