رئیس پلیس امنیت استان البرز گفت: تالارهای متخلف از یک تا ۳ ماه پلمب می‌شوند و از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ باغ‌تالار پلمب شده است.
کد خبر: ۵۵۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 17 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ محمدعلی صفایی در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه کنترل و نظارت بر صنوف بر عهده پلیس امنیت است، اظهار داشت: در استان البرز 60 اتحادیه و 90 هزار واحد صنفی وجود دارد.

رئیس پلیس امنیت استان البرز با بیان اینکه طرح‌های گوناگون در راستای نظم و امنیت جامعه در دست اجرا توسط پلیس قرار دارد، افزود: طرح پوشاک اجرایی شد و توفیق بسیاری داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف این طرح تولید داخل و مبارزه با قاچاق پوشاک است، بیان کرد: در استان البرز 7 هزار واحد صنفی پوشاک وجود دارد که هدف از این طرح مبارزه با البسه با تصاویر نامتعارف و قاچاق است.

صفایی با بیان اینکه به جهت ساماندهی فروشندگان واحدهای صنفی پوشاک در بحث بانوان و آقایان، منشور اخلاقی در اصناف تهیه و به آنها ارائه شده است، اضافه کرد: در مورد واحدهای صنفی مزاحم در معابر هم برنامه‌هایی اجرا شده است.

وی با اشاره به آرایشگاههای زنانه و مردانه در سطح استان، عنوان کرد: نابسامانیهای زیادی در این بخش وجود داشت که به این منظور از کلیه آنها بازدید به عمل می‌آید.

صفایی با بیان اینکه پلیس امنیت 32 طرح در دستور کار دارد، افزود: یکی از دستورها در زمینه اراذل و اوباش است و استان البرز جایگاه جولان اراذل و اوباش نیست و در حال حاضر  وضعیت خوبی در سطح استان وجود دارد.

وی با اشاره به بحث قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، اظهار داشت: ما به عنوان همیار در کنار بهداشت برای این امر قرار داریم و مجری آن بهداشت است.

رئیس پلیس امنیت استان البرز با بیان اینکه 27 دفتر خدمات الکترونیک در استان وجود دارد، اضافه کرد: روزانه در سطح استان 850 جلد گذرنامه خدمات‌دهی می‌شود.

وی با اشاره به وجود 285 تالار در استان، تاکید کرد: تالارهای متخلف از یک تا 3 ماه پلمب می‌شوند و از ابتدای سال جاری تا کنون 16 تالار باغی پلمب شده است.

وی با بیان اینکه 85 درصد پایش تصویری در بحث تالارها وجود دارد، اضافه کرد: 7 هزار ویلای خصوصی در استان است و به ندرت در آن مواردی وجود دارد.

صفایی با اشاره به وجود حیوانات تزیینی در برخی از واحدهای صنفی، تاکید کرد: وجود حیوانات تزیینی در واحدها ممنوع است و در صورت وجود، واحد از یک الی 3 ماه پلمب می‌شود. 

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار