رئیس پلیس پیشگیری ناجا:
رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: یکی از شاخص های افزایش منزلت پلیس هوشمندی و قانومندی پلیس است که بتواند در صحنه خوب تشخیص و تصمیم گیری کند.
کد خبر: ۵۵۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷ 17 January 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار محمد شرفی روز چهارشنبه در همایش سالیانه فرماندهان، معاونان و مدیران روسای کلانتری ها و پاسگاه های استان ایلام اظهار کرد: دشمنان با برنامه ریزی می خواستند عزاداری های مردم را با مشکل روبرو کنند، با این وجود فعالیت بیش از 40 هزار هیات مذهبی در سراسر کشور در دهه اول محرم همزمان در سراسر کشور با هوشمندی و مدیریت پلیس انجام شد.


وی افزود: یکی دیگر از دسیسه هایی که دشمنان به آن تکیه داشتند و می خواستند اسرائیل دیگری در جوار مرزهای ما بوجود آوردند بحث اقلیم کردستان بود که با درایت و هوشمندی پلیس و نظام جمهوری اسلامی آن را کنترل کردند و دشمن با شکستی دیگر روبرو شد.


رئیس پلیس پیشگیری ناجا تاکید کرد: دشمنان که از جمهوری اسلامی زخم خورده بودند می خواستند در حوزه امنیت داخلی دست اندازی کنند که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم و مدیریت صحیح دستگاه های نظامی و امنیتی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.


سردار شرفی با بیان اینکه مردم در نا آرامی های اخیر برای مطالبه حقوق خودشان به میدان آمده بودند، گفت: دشمنان بلافاصله از طریق شبکه های اجتماعی سوار بر موج شدند و جهت و ماهیت اعتراض ها را عوض کردند و تبدیل به یک ناآرامی در بخش های مختلف کشور شد.


وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به دلیل افزایش توان تحرکی در عرصه های مختلف و با برنامه ریزی خاص نا آرامی های اخیر را مدیریت کرد.


سردار شرفی افزود: پلیس با مدیریت و عملیات روانی و با خویشتن داری تمامی صحنه ها را مدیریت کرد و یک عملکرد بی نظیری را از خود به نمایش گذاشت که هم مردم و هم مسئولان به خوبی حمایت کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار