کد خبر: ۵۵۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 18 January 2018

به گزارش تابناک یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضاحناساب گفت: در پی چندین فقره جعل مدارک بانکی در یزد ، ماموران فعالیت خود را برای شناسایی و دستگیری جاعلان آغاز کردند.
وی با اشاره به هماهنگی و اخذ مجوز قضایی ادامه داد: کاراگاهان در یک عملیات ضربتی، 2نفر از جاعلان سابقه دار را شناسایی، دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.
سرپرست پلیس آگاهی استان یزد اظهار کرد: متهمان در بازجویی به جعل اسناد و مدارک بانکی و کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از این طریق اعتراف و به دادسرا معرفی شدند.
حناساب افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی مجرمان مراتب را با تلفن 110به پلیس اطلاع دهند.
رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل دادگستری یزد نهم آذرماه 96 با اشاره به دستگیری اعضای باند جاعلان در مرکز استان، گفته بود: با بررسی اصالت گواهی عدم سوء پیشینه و استعلام از مبادی مربوط، جعلی بودن گواهی ها مشخص شد و اعضای باند در فرایندی دقیق و با بررسی اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شدند.
غلامعلی دهشیری بدون اشاره به تعداد دستگیر شدگان افزود: جاعلان با عنوان دفتر ثبت شرکت ها کار می کردند و در برخی موارد بدون اطلاع درخواست کننده با جعل مدارک، مستندات مورد نیاز در پرونده های خود را در قبال اخذ مبالغی تأمین می کردند.
وی از اسکن مهره اداره های مختلف از جمله پزشکی قانونی، امور مالیاتی، استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت خبر داد و افزود: با دستور مقام قضایی و اخذ مجوزهای لازم، نسبت به بررسی و کنترل اسناد و مدارک محل کار و همچنین همه تجهیزات الکترونیکی دفتر موصوف اقدام و بسیاری از موارد جعل های انجام شده کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار