مسعود حق‌جو، مدافع اکسین که پیش از شروع لیگ 97-96 راهی اکسین البرز شده بود، بعد از یک نیم‌فصل حضور در اکسین البرز، حالا برای جدایی از این تیم و بازگشت به لیگ برتر، به دنبال رضایت مدیران باشگاه است.
کد خبر: ۵۵۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 18 January 2018

به گزارش تابناک : حق‌جو در خصوص شرایط ادامه حضورش در این تیم می‌گوید: «چند روزی است به دنبال گرفتن رضایت از مسوولان اکسین هستم و تلاش می‌کنم فسخ قراردادم را بگیرم تا به لیگ برتر بازگردم اما متاسفانه هنوز این اتفاق نیفتاده است.»
‌کاپیتان سابق صبا همچنین تأکید می‌کند: «از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و با توجه به اینکه امروز مهلت نقل و انتقالات لیگ یک تمام می‌شود، فرصت کمی برای جدایی از اکسین دارم و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ بدهد چون علاقه‌مند هستم مجددا به لیگ برتر برگردم.»
او تأکید می‌کند: «شرایط خوبی در نیم‌ فصل حضور در باشگاه اکسین داشتم ولی الان نمی‌خواهم خاطر مسوولان تیم را آزرده کنم و امیدوارم این اتفاق به صورت دوستانه حل شود؛ تلاشم را انجام می‌دهم فسخ قراردادم را از اکسین بگیرم و با یک تیم لیگ برتری قرارداد ببندم.»

 


بهرام احمدی راهی فجرسپاسی شد
بهرام احمدی با عقد قراردادی به تیم فوتبال فجرسپاسی پیوست. بهرام احمدی بازیکن نیم فصل اول نفت مسجد سلیمان، سابق ماشین‌سازی و‌ گسترش فولاد تبریز برای انجام خدمت مقدس سربازی به فجرسپاسی پیوست.
 فجر در نقل و انتقالات نیم‌فصل احمد حیات‌منش، وحید عسکرپور و بهروز هوشمند را به خدمت گرفته است.

 


قاسمی و میر‌ دورقی به ایرانجوان پیوستند
 تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر با 2 بازیکن جدید به توافق رسید. ایرانجوان بوشهر با علیرضا قاسمی بازیکن فصل گذشته مس کرمان و آرمین میردورقی بازیکن سابق فولاد یزد و استقلال اهواز به توافق رسید. بوشهری‌ها پیش از این مرتضی رنجبر و حجت اسلامی را به خدمت گرفته‌اند.

 

 

منبع : ایران ورزشی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار