استاندار البرز از تخصیص ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر ریاست جمهور به این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 18 January 2018

به گزارش تابناک : محمدعلی نجفی در جلسه شورای فنی استان البرز که ظهر چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه های عمرانی تلاش کرده و پروژه ها پیوست زیست محیطی داشته باشند.

وی با بیان اینکه  پروژه های راهسازی به خصوص اشتهارد – نجم آباد و آبیک از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در بحث زیست محیطی نمی توان اثرات زیست محیطی که موجب مرگ و میرهای  ناشی از عوامل محیطی می شود و قابل جبران نیست، کوتاهی کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه با احداث این آزاد راهها از بار ترافیکی  استان کاسته می شود، خاطرنشان کرد:  یکی از بحث های جدی در جامعه بهبود شرایط اقتصادی و اشتغال است.

وی افزود:  شهرک های صنعتی اشتهارد و نظرآباد فرصت های خوبی را برای اشتغال در استان ایجاد می کنند.

استاندار البرز تاکید کرد: بهره برداری به موقع آزادراه چرمشهر – آبیک و نکات ایمنی این آزادراه حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه برخی ادارات این استان درگیر این پروژه شده اند، تصریح کرد: علی رغم برخی تعرض های صورت گرفته در خصوص منابع طبیعی استان همکاری خوبی بین مسئولان اجرایی این پروژه و دستگاه هایی چون منابع طبیعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به جلسه یکشنبه گذشته با رییس سازمان برنامه و بودجه در تهران افزود:  ۲۶۹ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر ریاست جمهور به استان البرز تخصیص پیدا کرده است و در خصوص مابقی اعتبارات تا پایان سال جاری مساعدت لازم صورت می گیرد.

 

 

منبع : مهر کرج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار