دارا مقدم در گفتگو با تابناک:
مسئول واحد خدمات شهری شهرداری نودشه از آغاز عملیات بازسازی کشتارگاه نودشه و بهسازی آن با مبلغی بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 18 January 2018

دارا مقدم در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:با توجه به تهیه‌ی گزارشی از وضعیت نامناسب و غیر بهداشتی کشتارگاه نودشه، کمبود فضا و امکانات لازم و عدم تهویه مناسبتوسط مهندس وطنی شهردار نودشه در سال گذشته و ضرروت مجهز نمودن کشتارگاه به یخچال پیش سرد کن و تامین اعتبار لازم از محل بودجه جاری و همراهی و همکاری فرماندارپرتلاش مهندس ایده پور در این خصوص و نظر به مجوز لازم از طرف شورای اسلامی شهر نودشه در هفته گذشته کشتارگاه در قسمت داخلی کاملاً تخریب و عوامل اجرایی در حالبازسازی این محل می‌باشند.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و بهسازی این پروژه مبلغی بالغ بر ۸۰۰میلیون ریال پیش بینی شده است افزود: شهرداری در نظر دارد در صورت تامین اعتبار لازم در سال آینده نسبتبه اتصال کامل آب شهری و همچنین خرید پکیج تصفیه پساب کشتارگاه و نسبت به جدا سازی محوطه از خیابان شورا اقدام نماید.

این مسئول در پایان از تلاش‌های بی وقفه‌ی آقای وریا مصطفوی مسئول کنترل کارگران خدمات شهری و عمرانی شهرداری در خصوص فراهم نمودن کارگران و انجام کار با سرعتمناسب در کشتارگاه قدردانی نمود.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار