ابوالفضل حسن بیگی:
به گزارش تابناک سمنان، نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن بیان اینکه تمسک به اهل‌بیت(ع) سد محکم نفوذ دشمنان است، گفت: دشمنان همواره می‌کوشند تا با تفرقه‌افکنی بین مردم منطقه به اهدافشان برسند.
کد خبر: ۵۵۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، ابوالفضل حسن بیگی صبح شنبه در مراسم تقدیر از موکب داران دامغانی به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه حضور ۲۰ میلیونی مسلمانان در اربعین، و تمسک به اهل‌بیت(ع) سد محکمی در برابر دشمنان است، تأکید کرد: حضور همیشگی شیعیان درصحنه‌های مختلف گرد ناامیدی را بر چهره دشمنان پاشیده است.

وی افزود: دشمنان از وحدت بین اقشار مختلف مردم مسلمان و شیعیان وحشت دارند چراکه می‌دانند وحدت و انسجام مسلمانان می‌تواند چه حرکات عظیمی را در جهان خلق کند که نمونه آن اربعین است.

عضو خانه ملت با اشاره به شرایط منطقه نیز، گفت: جنگ فیزیکی منطقه آتش‌افروزی دشمنان را به دنبال دارد اما در رأس همه نیروهای حاضر درصحنه، این نیروهای مقاومت هستند که می‌درخشند.

حسن بیگی در دیگر بخش سخنان خود، بابیان اینکه دو عامل رهبری ارزشی و حضور مردمی باعث شده تا ایران اسلامی مقتدرانه در منطقه حضور یابد، تأکید کرد: حضور همیشگی ملت ما درصحنه باعث شده تا فتنه‌انگیزی دشمنان خنثی شود و در وهله بعد امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران قرار دارد که مرهون درایت‌های خردمندانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با تقدیر از متصدیان اربعین حسینی نیز، تأکید کرد: فرهنگ پیاده‌روی اربعین نهادینه‌شده و این فرهنگ هرساله با حضور خودجوش و میلیونی شیعیان در حال تقویت شدن است لذا باید از ایران به‌مثابه موتور محرک این آئین باشکوه یادکرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس دهم بابیان اینکه برگزاری باشکوه مراسم اربعین نشان از تلاش‌های نافرجام دشمنان برای به انزوا راندن ایران اسلامی است، تأکید کرد: اربعین چراغ راهی برای اداره جامعه است که باید کوشید به بهترین نحو به رخ دشمنان دین اسلام و قرآن کریم کشیده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار