سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین:
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در فرهنگسرا شهید رجایی قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 21 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، محمد درافشانی اظهار داشت: کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی در قالب سلسله کارگاه‌های آموزشی رویش با موضوعات«آموزش عملی هنر بازآفرینی»، «آشنایی با فرهنگ هر شهروند یک پاکبان» و «آشنایی با روند تغییرات محیط زیست در جهان» در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ساخت لوازم مصرفی از ضایعات قابل استفاد در راستای فرهنگ‌سازی مصرف صحیح زباله‌های پلاستیکی و غیره از جمله اهداف مهم برگزاری کارگاه رایگان آموزش هنر بازآفرینی است، از سوی دیگر برگزاری چنین کارگاه‌هایی علاوه بر خلق وسایل کاربردی و تقویت خلاقیت در فرد سبب می‌شود تا افراد با دیدی مؤثرتری به اطراف خود نگاه کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: دومین جلسه این کارگاه 30 دی ماه سال جاری ساعت هشت و نیم صبح در فرهنگسرا شهید رجایی قزوین واقع در چهارراه سپه 200 متر به سمت خیابان راه‌آهن، جنب چاپ فاضل، طبقه اول برگزار می‌شود، علاقمندان برای شرکت در این کارگاه یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33567853 تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار